19 Temmuz 2014 Cumartesi

49 comments

Aşk!

Aşkı unutan var mı aranızda?Ya da hep yaşayan. Aşkı baki kalan falan filan...Anlatan çıkar mı dersin? Sihirli parmaklarına imrendiğim birileri ?
Aşk...büyülü bir kelime midir ki? Aşk sadece kelime midir ki...İnsanın içine giren hani midesinde olan kelebekler,zamanla götünden kaçıp uçar mı ki?
Aşkın adı var mıdır ki? Duyguları hep aynıdır mı ki? Kiminde hüzün kiminde acı kiminde özlem kiminde gizem...duruşlar hep farklıdır ki.Aşk bir duygu mudur ki?Yoksa salak bir adam/kadın mı ki
Aşk değişken midir ki?Neden farklı bedenlerde saklıdır ki?Neden gereksiz yerlerde nöbet tutan asker şeklinde sivilki?
Aşk kahvemin içinde var mıdır ki? aşkı hiç gördün mi ki,tadına baktın mı ki ,aşk tuzlu mu ki,tatlı mı ki aşk hangi renk ki?
Aşkın parfümü var mı ki?Hangi koku ciğer yakar ki? Hangi kokuda boğulsan sana cennet gelir ki?
Aşk bir melek mi ki?O melek sana çarpar mı ki?Çarpsa pardon der miki Yoksa celladın olup seninle ölüme sessizce yürür mü ki?
Aşk seçim mi ki?Neyi seçersin ki?
Bu bir kriter mi ki?
Aşk
Aşk hangi zamanda ki? Çocukluk aşkı,gençlik aşkı,son aşk,ilk aşk...Çok aşk varsa aşk hangisi ki?Gerçek aşk hangi zamandakindeki!
Aşkı arayan kaldı mı ki
sus!
Aşkı arayanı soruyorum?!
Şşşşş
Yalanlar sussun!
Evlilik hayalleri sussun!
Erkeklerin cinsellik ihtiyaçları sussun.
Kadınların analık ihtiyaçları sussun!
Yalnız yaşlanmak korkuları sussun!
Toplumda dul kalma korkusu sussun.
Evde kalma korkusu sussun!

Lütfen yalnızca aşk konuşsun...
24 comments

Bir mimdir iki mimdir bana bir öhm öhm ciddiyet lütfen! Kendinle Yüzleş Mim'i


Öhm öhm ses 1-2 ses sss şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
+persephone tangosever bana bu mimi uygun gördüğü için huzurunuza yayınlar,teşekkürü bir borç bilir,mimini bahşiş verip yollarım.



1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Geçmişsiz bugünde olmayı hiç düşünmedim.Hatalarla beslenerek geliyorsun sonuçta.Kartopu misali.büyüyerek ilerletiyor hayat.Ha bu büyümekse ...Ne kadar büyüttüysen totona çarpış hızı o denli hızla olup savuruyor seni.
Geçmişim olmasaydı totoma çarpan bir kartopu patlamaz,beni böyle savurmazdı.Yerimde kalırdım.Yani ben hep çocuk kalırdım ;)

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
Yaratıcıdan sonra hayata gelmeye vesileler şekercim.Annem ve babam benim için çok ama çok yabancı kavramlar yalnız.annem için canımı veririm mesela babam için kıçımdaki kılı kıpırdatmam.Neden?O uzun hikayet ,belki uzun bir aralıkta anlatılası.

İfade ettikleri duygu nedir diye sorduydum Plaza gene neler zırvaladı dersen
Annem:Sevgi
Babam:Saygı

Oldu mu tosun?

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

İmkansız diye bir şey varsa kapısının mandalına bile uzanmam.Gerizekalı mıyım lan ben?Ne diye lendimi yoracağım ki? Boşa Efor deizim de günahtır!
PS:götümden uydurdum,inanma!

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

Şu anda 29 yaşında ,gazetecilik mezunu,taze anne,yeni evli ,şimdilik özürsüz ve nefes alan(hepatit B i saymam ,o benim kalbim gibi doğduğum günden beri var amk asd)biriyim.
Ne kadar büyük ve parlak olacağıma götümü kaldırıp yaptıklarım ve savaşım belirler.
Kayan bir yıldız görürsen dilek tutma beni düşün.O sırada dilek hakkını alıp sana kayan olayım =)
Yıldızlığım bu kadar olsun muuuu (:

5.Kalbin daha önce hiç kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Kalbimi kıran olmasaydı kimseyi beğenmez ,mükemmel erkek diye bir şey var sanırdım.Yarrak var afedersin.Elimdekiyle avunmam gerektiğini,beklentimin 40da1ini bulduğumda 55 vakitlik 76 farzlık namaz kılacak kadar zamanda o adama hizmet etmem gerektiğini öğrendim.

Yani neymiş,o şerefsiz dölleriyle karşılaşacakmışsın ki az şerefsiz bulunca zıplayasın!

Zıkkım beni gene mimlemiş diyecekler :
+safransarı
+maviye iz süren

12 comments

Torpilli yayın.

Selam yumurta sanıp civciv olduğunu anladığımda kıramayıp sakladıklarım
Özlermiydiniz beni?

Bugün sıradan boktan bir gündü.Çok fena yağmur yağdı,ıslandınız mı? İdil olmasaydı dışarı çıkıp avuçlarımı açıp bir temiz ıslanacaktım. Küçük bir bebek yapmadan önce düşünün bence bir kez daha çünkü o doğduktan sonra böylesi güzel hayati kavramları gerçekleştiremiyorsunuz.Aklınız gitse de ''ya ağlarsa''diye analığınız tarafından sikiliyor,babayı elinize alıp götünüzün üstüne oturuyorsunuz.

Neyse...

Yıldırımlar çarparken BP Yıldırım Mahallesine (İşte açık adresim,buyur gelde bir kahve içelim yahu ;) beynime dankkk diye gelse ne yaparım acaba diye düşündüm.Sonra gülümsedim,heralde cennet gibi ışığa doğru giderim dedim.Tam o sırada güm diye yıldırımın ışığını görünce götüm pıtır pıtır attı.gittim İdile sarıldım.Sanki 3 saniye önce gülümseyen ben değilmişim gibi.

Şizofren miyim okuyucu?
siktir oradan,sensin o!
Neyse

Bugün çok ama çok çok çok çok sevdiğim biriyle konuştum.Kimseyi böyle çok çok çok sevmemeli.Neden biliyor musun? Aptallık yaptıklarında uyuyamıyorsun.Şekil bir -A
Aha bak uykum yok.
Normalde İdil ağzıma sıçtı,beyin hücrelerim birbirine girdi.Kafamın içi ERor veriyor ama buradayım işte ...

Sevgili,saygılı,çoluk,çocuk,koncuk,böncük okuyucum

İnsanları çok ama çok sevip sonsuz şans verin diyen ben değil miydim?Götümü eşşek öhm öhm!
Neyse yaa;Askerdeki kardeşim için afilli filmler seçtim dostum!
Ehh burası sadece günlük olmasın değil mi?Sana da bir şeyler katmak isterim.Ne de olsa o kadar okuyorsun ,hakkın geçmesin asdf.Tamam tamam yazıyorum yaa.sikicem,azarlar gibi bakma satırlarıma!

1) The Seventh Son: Ayol bu tam ejderli mejderli yani benim çanlarımın çaldığı filmlerden.Hani yüzüklerin efendisi filan tarzı.Ya izle izle de gör,benden spolier alamazsın nan.Çek arabanı!


2)The Croods : Heyy oradaki Epp benim ,babası da babam! İzle de mantığını kavra.Şaka bir yana ,bizim evde kamera mı vardı nan ,nasıl çekmişler filmimizi öyle :)






3)Tamam mıyız?
Bu filme hüngüüüüüüüüüüüür hüngür ağladım nan! İnsanlığımı sorgulatıyo !Ha bir de Çağan Irmakla gurur duydum.O beni tanımıyor ama ben o adamın yapıtlarına aşığım.Keşke birileri de benim yaptığım bir şeylere aşık olsa...
Neyse bu türk filmi olduğu için fregman yayınlayıp torpil geçer,büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden yaşıtlarımın saçlarından öperim
Sizi severim bilirsiniz...