9 Temmuz 2015 Perşembe

Boş ol Boş ol Boş ol

Sana başlıksız yazılardan gelen beyaz bir kadın getirdim;ister misin?

Ben burayı neden böylesi seviyorum neden bu kadar samimi buluyorum inan sebebini zerre kadar bilmiyorum.Sanki iişi gücü bıraktınızda beni meak ediyorsunuz bebeklerim.Neden böyle hissediyorum??

Merak etmeyin.Ben iyiyim ve hep daha iyi olmaya yeminliyim. evet kafam karman çorman hayatım sıç bok olabilir.Ama sikmişim alemin beni düzüşlerini. Ve sikmeye de fena yeminliyim...
Değişiyorum,toplanıyorum okuyucu. Kalbimi söküp,kilitleyip ,atıyorum.Eskı çılgınlıklarıma da dönüyorum sammimiyetime de ...Yani eskı ben....

Attım üstümdeki yükleri okuyucu.Artık bekar bir plaza var karşında.Boşandım...
Beni hiç etkilemez sanmıştım ama bir parça unutkanlık yaptı. Yazlığa gelirken ev anahtarını üstünde bırakmamdan anlaşıldı bu durum bir komşunun haberiyle.Meğer cozutmuşum (:

olsun be .Bu kadar olsun...

Kitabı yazamıyorum.Annemin menepozu,babamın antropozu,İdilin diş sancısı,benim hayat kaygıö vs... Beynini sikmicem :))

Dün canım öpşmek istedi diye bir adamla öpüştüm biliyor musun? Yoldan geçeni çevirdik kızlarla.Pardon seni öpebilir miyim dedim. Evet dedi. Bildiğin öpüştüm be okuyucu.Rahatlamak istedim.Güzeldi ve sorun yok ;)

Ondan önceki günlerdede bir kas yığınına kızlarla bize katılabilirliğini teklif ettim.Atladı,geldi ve tabii ki bana yazdı teklf benden olduğu için.22 yaşında bir kas düşün.Hepsi hepsi bu.Aman Allahım tanıdığım en narsist adamdı. Masada eğlendim mi evet...Sonra beni götürüp götüremeyeceğini denedi.Nah dedim.Hooooooooooooop dedim.Kısaca egosunu deldim geçtim sayın okuyucu.

Kusursuz bir fiziğe sahip olabilir ,evet öyleydi de ama benim baktığım şey kusursuz bir beyindi.Bu da onda mevcut değildi.Egolarına yenildi ;) Çocuğum bana yaz aşkı mantığını anlatmaya çalışıyor.Takılırsın ,olur,biter diye.Dicektim sen kime madal okuyorsun ahoooooowww.

Unutma okuyucu.En yakışıklı adam bile çirkin kadının 1 ardından gelir.Her ne kadar bizim toplum pompalasa da ''oğlum yürrü beee''diye. Ben o egoşarın hepsini delmiş biri olarak ,plaza olarak net söylüyorum.Sakın bu vesveselerin kadını da erkeği de olma...

Neyse okuyucu.Baydıysam affola.Uzat yanağını ;)

21 yorum:

  1. Allahım neler olmuş neler ya boşanmıssın inanmıyorum ne kadar zamandır ayrı kalmışım buralardan demek :/

    YanıtlaSil
  2. Bir önceki arkadaşn yorumu gibi olcak ama ben de şoklardaym baya uzak kaldım blog aleminden ve boşandığını görüyorum. Ah be plaza, zaman geçiyor ve zorluklar baş gösteriyor desene. Bu yazını okuduktan sonra baya geriye gidip tek tek yazılarıni okudum. Dicegim su ki iyi yapmışsn!! Zor cok zor bi karar olmuştur eminim, çünkü idil var. Yoksa bu davranışların sonucu bu olmalıydi tabii ki.
    Kitap yazıyorsan ne zamana çıkar? Ya cidden cok merak ederim. Habersiz bırakma :)
    Tüm her şey için geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim gözün aydın. Yaşa şimdi bildiğin gibi. Bitti gitti kabus, kurtuldun ne güzel. İdil ve kendin için en doğru kararları vereceğine eminim. Boşanma sonrası böyle bir ruh hali normal bence. Özellikle evliliğinde aşağılanmayı yaşayan biri olarak egonu biraz tamir etmek en doğal hakkın. İyi ol güzel kadın, uzattım al bir makas :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar unutkanlık kadı kızında da olur yahu nolcak;P
    Özgürlüğe, kendine dönmek çok güzel bişi keyfini her türlü çıkar tabi. Kitabı aksatma derdim ammaa İdil diş çıkarıyosa sabah öğle akşam gece ağlıyodur muhtemelen:(

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar gibi ben de çok şaşırdım şu an. Boşanmışsın, geçmiş olsun diyorum. İnşallah yeni hayatın mükemmel olur... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Deli kız ya iyi olmana çookk sevindim.. Boşanmışsın ve geçmiş olsun diyorum bebeğimm ohh be power of the womaaaaaan diye bağırasım var :)

    YanıtlaSil
  7. En başta demişsin ya "Sanki iişi gücü bıraktınızda beni meak ediyorsunuz bebeklerim.Neden böyle hissediyorum??"
    işi gücü bırakmasak da evet merak ediyoruz. En azından ben merak ediyorum. Sen o kadar samimisin ki sıcacık geliyorsun böyle: )
    Tabi senden başka merak ettiğim bi iki kişi olabilr :p
    Didim'de o kadar eğlenceyi nasıl buluyorsun ya :D
    Ben geldiğimde pek bunalıyorum gerçi arkadaşlar kas yığınları falan :p
    İçimden şuan yürüüüüüü be kızaaaaaaaaaam !! diyorum bilesin :)
    Arayı uzatma gel.
    Özlerim.

    YanıtlaSil
  8. Haydi hayırlı uğurlu olsunnnn , yeni hayatın , yeni hayallerin ... Tertemiz bir yeni sayfa :) Hayatına heyecan , mutluluk gelecek ne güzel.. Mutlu ol. Öpüldün...

    YanıtlaSil
  9. En iyisi bu oldu plazam. Geçmiş olsun ;)

    YanıtlaSil
  10. bacı nerdesin sen Allasen kaç aydır!

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Sizinle plus ta konusmayi çok özledim yayınlarınızı aradan 3 yıl geçmiş

    YanıtlaSil
  14. Hala bekliyoruz !
    Kaybolma hatun !
    Kitap dediydin.
    Noooluyo ??

    YanıtlaSil
  15. Neredesin Be kadın.
    Özlüyorum.

    YanıtlaSil
  16. Her gün kontrol ediyorum. Ama yazmıyorsun :/

    YanıtlaSil
  17. Hayır yani özledim ben bayagı ondan yani..

    YanıtlaSil
  18. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Mercimek Köftesi
    www.biberdolmasi.com

    YanıtlaSil
  19. kusursuz x (vücut + beyin) = ?
    ? yerine ne koyulması gerektiğini biliyorum ama, neyse :)
    iyi oldu boşandığın, keep walking.

    YanıtlaSil