31 Mart 2015 Salı

25 comments

Elbette çekilmez bu işkence

Saçma salak hayatların arasından izleyen okuyucum...

Cok ama çok kıymetlesin söyledim mi bunu sana hiç?

Kalbim acıyor. Bunu biliyorsun. Boşanmak elbette tek yol şu saatten sonra . Gel gör ki beyoğlu aygırı yalvarmalarda. Sevmiyorum seni diyorum . Seversin diyor. Soğudum senden diyorum ısınırsın diyor. Senden igreniyorum diyorum ''ben seni seviyorum'' diyor....

Yer miyim , yemem elbette . Sadece boşanıp ailesinin yanına giden bir kadın olmak istemiyorum. 31 yaşındayım okuyucu. Bu cenabet yaşta ailesiyle yaşayan boşanmış bir kadın olmak bana yakışmaz.

Bir evim olmalı. Bu şart ve azıcık şartlarımı oturtmuş olmalıyım. Minnacık bir bebegim var. Biliyorsun....

Anne olmak sadece doğurup yanında çanta gibi taşımak değildir,haksız mıyım? Ona güzel şeyler yaşayacağı bir oda, samimi bir semt sunabilmeliyim.

Benim adım Pk:) benim adım Cemil diyordu bizimkilerdeki ayyas. Hatırlar mısın?

Annemle boşanmak isteğimi konuştum. Tamam dedi mutsuzsan hemen bırak gel. Öyle olmuyor iste. Nereye hemen geleyim? Ezik ezik anne-baba Idilide aldım,geldim. Hayatımıza kaldığımız yerden devam edelim mi diyeceğim?

Neyse ya konuyu değiştirip azıcık goy goy yapmaya ne dersin? Kro kro tiplerin arasında çalışıyorum okuyucum. İçimde derinlerimde yatan kezban pek bir sevdi burayı. Kimin eli kimin cebinde belli değil.

Aksiyon hiç bitmiyor okuyucum. Mesela şu anda evli bir müdür ilaktivasyooncu elleri uyuyor mu diye bakıyorlar. Muhtemel bir birliktelikleri var ve bunu ayanda göstermekten çekinmiyorlar. içekinmiyorlar.

Buraya ilk başladığımherkes burada herkes aile gibidir,seeversin demişti biri bana. Cidden aile ortamı gibiymis. Kim kime kayıyor anlamayan öküzdür .

Burada kimse beni sevmiyor. Çünkü kimse kayamaz bana. Duruşum belli. Bunu bilip ezik ezik ''zaten bizde seni sevmiyıh ııımh'' diyorlar.

Anlayacağınız kendi halindeyim. Bu yuzden burayı acayip sevdim. Sizleri öyle çok özledim ki anlatamam. Hiç birinizi tanımıyorum brlki ama hepinizi ayrı tanıyorum. Çok enteresaan vir duygu bu. Garip bir şey söyleyeceğim şimdi ... Bana göre cidden garip... Sizi seviyorum...ve bunu tüm samimiyetimle söylüyorum.


30 Mart 2015 Pazartesi

28 comments

Selam olumlerden olumsuzlugu sectigim okuyucum.              Özlem. Var mı diye sormayacagimm. Bu defalıgına. Çünkü özlenecek kadar uzun zaman göremedin beni .  bilirsin beni ben goy goy plaza kasarı. Amannn beeeee koy gitsin karısı . bekledim iyi seyleri . Olmadı bu defa olduramadım ve çaresizligi yazmaya geldim.

Aldatıldım okuyucu . Bu ilk aldatılısım degil ama ilk kez evliyken aldatıldım. Beyoğlu aygırı bir kızgınlıgında söyledi . '' Iyiki siktim o karıyı'' diye.iyi bok yedin pezevenk! Götün kıl dönme iltahabi neden cıktı karşıma sanki okuyucu ? Neden insanlar aci vermeye odakla yasiyorlar . olayin baslangicini anlatayim istersen . dur dur çatlama 😒

Benim adam telefonu tuvalete bile götürmeye başladı. Eh bilirsin böyle şeyler pek hayra alamet karşılanmaz. Saf ben orada bile internete girdigini düşünüyordum. Neyse ... Bir arkadaş gece kocamı aradı ve ulaşamadı. Bir baktım. Telefon uçak modunda ve üstte bilinmeyen bir numara. Ver bakim o numarayi dedigimde telefonu elimden bir çekti. O an dank etti bende.

Gene aldatıldım dedim içimden , beynimden aşağı inen sular ilk değildi. Sikerim boyle aşkın ızdırabını. Evren senin gotunu hangi essek sikti de bana bunlarla geldin ? Ben herseyi biliyorum diye attığım fakeyi yedi ve birinden bir şey mi duydun dediğinde ben kalakaldım. İçimde bir yerler hayır diyordu. O ihtimalde kalktı ve kızgınlığında dillendirdi de şimdi.

Acımasızca saldirdim ona ertesi gün ilk fırsatta. Beni geçimsiz bir kadin gösterip kavgalar çıkarmasından, kendini haklı bulmasından, ona dair ne varsa her seyi parçalamış olmasından yıldım okuyucum. Oda boş durmadı tabi. Oda bana ayni şiddetle saldırdı.

Şu anda her yanı mor bir plaza kasarı olarak yazdigim bu yazıdan utanıyorum. Onu artık hiç sevmiyorum. Bosanmak istiyorum. Bunu söylediğimde bana 30 milyar borç çıkardı. Neyin borcu. Bu dediğimde evli kaldığımız sure boyunca ev kirası,elektirik,su her turlu gider .... özel üniversiteye gidecekmiş brnden aldığı parayla . gelmis 32 yasina idiot. Şimdi akıl basıyor. Daha önceden kurdugu şirketin ssigortasın ödememiş onun primini bilr benden istiyor.

Nafaka bilmem ne istemiyorum okuyucu zaten vermeyecegini de soyluyor ama insanda biraz haysiyet olur ya.....

Ben nasıl bir adamin koynuna girmiştim. Kendimden utanıyorum. Yazıklar olsun bana. İlk firsatta bosanacagim. İlk anımda....

Boyle iste....ben yazmıyorum çünkü aldatiliyorum, dayak yiyorum ve kurtulamıyorum.  Böyle iste...

Ben yanılmışım gene okuyucu... En kisa zamanda bekar vir anne olmak dilegiyle ...