17 Ağustos 2014 Pazar

30 comments

Evliliğimizin ilk yıl dönümü imiş!

Çalan telefon askerdeki kardeşimdendi.
-Abla ,ilk yıl dönümünüz kutlu olsun
-Aaa bugün ayın kaçı kiii
-Yuh !17 Ağustos bugün.
-Tamam yeaa.Şimdi söylerim kocama.Kutlarım şeysini
-Ver enişteminkini de kutlayayım
Kızaran surat ve parçalanan ruhla TAMAM;VERİYORUM!

Onun da ilk evlilik yıl dönümünü unutma utancını söylememe gerek var mı?
Bence de yok.

Birbirimize bakıp pişkin pişkin unutmuşum dedik aynı anda.Sonra gene aynı anda sırıtıp ''siktiret''dedik.Buna koca bir kahkaha patlatıp izlediğimiz filme devam ettik.

Sanırım bu gece de aklınıza gelen etkinliği yaparız,tamam,bitti işte.Sen sağ ben selamet.
Al sana evliliğin ilk yıl dönümü.

Ben ilk yıl dönümüm için baya bir hayal kurmuştum bekarken.Kiminde deve üstünde çölde idim kiminde sualtında denizin dibinde.
Şimdi evliyken evlilik yıl dönümünde evdeyim.
Dudak uçuklatan bir etkinlik buuuuuuuuuuuuuu.Ha ha haaaa!!!

Saat 23.23
Biri benimle sevişmek istiyor asdf.
Neyse...
Öyle işte....
Bu da evlilik yıl dönümü gerzekliğim olsun .
Love it.
Pai

17 comments

Tercih mi ? Kim o ?

Selam boncuğuna tesbih yapıp sabır için çektiğim okuyucu
Özledin mi bakim ?

Çok yakın zamanda O....un düğününe gideceğiz.Kim bu O dersen eğer,vakti zamanında eşimin bir transeksüel kadınla yakaladığı biri işte.
Aaaa Plaza dediğini duyar gibiyim,tabi ki ayrım yaptığımdan değil.bir dur,dinle .
Hıh.
Şimdi o bir Transeksüelle birlikte olup ,ters ilişkiye giriyor ise bir gay midir?
Cıks cıks yaa bir kadın olarak bunu düşünmek ne kadar zor öff.
O.... bir gayse neden evleniyor ya da nasıl???
Gay değilse neden transeksüelle birlikte oldu yani ???


İşin özü ben malın önde gideniyim anladığın üzere okuyucu.Hwp bir bilinmezlik hep bir arayış yani.O.... kendini aramamıştır benim onun cinsel kimliğini aradığım kadar yeminle.
Onlarca gay blogu gezdim. Hani bana böyle bir aydınlanma gelsin,bir nirvanaya ulaşayım filan diye ama ....

Sonuç şu ki bir sürü takip edilesi bloga ulaştım <3 hepsi de birbirinden tatlı.İşte bu on numara bir durum.
Ama benim gene bir sorunum var!!
Gay blogları hep gay bloglarını takip ediyor !!!
Çok az kadın ya da erkek takipçileri var ve onlar da çok az kadın ya da erkek blog yazarı takip ediyorlar.
Neden???
Ayrım filan mı var yahu?
Varsa bunu kim yapıyor.
Kız-erkek gruplar mı yoksa gaylerin kendisi mi

Beynim ağrıyor okuyucu hani ciddi ciddi ağrıyor bilmiyorum neden?!
Sanırım beynime çok soru sorup çalıştırınca arıza yaptı.Biraz soğutmaya bırakmam lazım.


Neyse ...Aç bana o güzel yüzünü.Öpüklücem!