21 Ağustos 2014 Perşembe

Yeşil ojeli anne mi olur ? Bundan olsa olsa gizli orospu olur.

Selam kınasının kokusunu sevipte gecesinde göbek atmakla yetindiğim okuyucu
Bahse varım özledin beni

Sikilmiş karşı komşum bugün kanımı dondurdu be. Ay bu bücür orospu elimde kalmadan taşınsak nasıl olur he?

Olayı anlatayım hemencik =>

-Ağzına sıçtığımın orospusu
((Çat çut kat kut Ahhh.Yani haşince bir dayak sesi))
-Anne sana yalvarıyorum ,saçlarım kanadı yeter artııııııııııııııııııııııkk

Annem ağzını tutarak karşıma geçip:
-Ahh kızım,sen bunlara nasıl katlanıyorsun ya. Bu senin karşı komşun olacak kadının ağzı ne kadar bozuuuuuuuuuuk.
-Aman anne,bende küfür ediyorum.Siktiret.Bak ettim mesela.Salla yani,alıştım ben.
-İyi bok yiyorsun,bir de söylüyorun değil mi
-Bak senin de bozuk.QAz önce bana bok yedirdin mesela.
-Ben bize şükrettiiiiiiiiiiiiimm . Ay oğlum evlenmedi.büyük konuşmayayım da Allahım bu karının gibisi hanelerden ırak.

Canı sıkılan annemi İdille birlikte parka yollarken karşı komşu kapısını açıp kızı kucaklamak istedi. 
-Ayy ne kadar büyümüüşş.bırakın bana seveyim azıcık.
-Kusura bakma Yosma (karşı komşunun kısaltması olsun.) Senin iki tane kedin var ve sigara içiyorsun.O ellere veremem ben bebeğimi.Annelik bu boru değil.
-Canım ben de anneyim yeaaa,versene bebeği aaaaaaaaaaa
-Herkesin anneliği farklıdır cancağazım.Sen gidip kızını sev.Ben de kızımı seveyim değil mi ama ?!

Çocuktan gözleri yeşil ojelerime dönüp 
-Ayy ne renk o,bok rengi gibi
-Hıhı bok rengi.Hatta oje de değil canım o.Az önce sıçtım parmaklarımın üstüne afiyet.Şimdi müsadenle.

Annemden cimciği yediğim halde kapıyı kapatıcam,hadi takılmayın da inin diye yolculadım.
Suratı asılan yosma kapıyı küt diye kapadı.Gerzek.
Neyse...

Balkondaki kahve sigara keyfimde Yosma yanındaki kimse ona bir şeyler zırvalıyor.Ve sonrasında gelen kelimeler:
Yosma:Yeşil ojeli anne mi olurmuş? Ondan olsa olsa gizli orospu olur
Yanındaki: Deme kız öyle.Karşındakinler ruh gibi.Sesleri bile çıkmaz ne orospusu!((Yanındaki kimse evdeki sessizliğimden bile haberdar,sesi de tanıdık ama kim bilemedim))
Yosma: Aaa abla! Bana sor insanları sen.Ben orospudan şak diye anlarım.Orospu dedim mi orospudur
Yanındaki:Kız kız duman geliyor.Yan taraftakinin balkonu da açık olmasın.
Yosma: Yok üniversiteli orospu çıkmaz balkona,sigarayı da bıraktı.

----

Sadece hayal et bunların gıyabında söylendiğini.
Ne yaparsın?
Ben dişerimi sıkıp,tırnaklarımı tenime geçirdim.Sigara içmeye devam edip içimden ''eğitim seviyesi bu kadar dipte kültür seviyesiyse olmayan bir yerde orospu sevgi sözcüğüdür Plaza.O kızına bile diyor.siktir et!!! Sen sana yakışan gibi kal.''

Derin nefesler alıp((Bir ara boğalar gibi aldığımı bile farkettim)) kendimi ehlileştirdikten sonra Yosma yan tarafa eğildi ve gözgöze geldik.

-Aaa burada mıydın Plaza
-Selam Yosma((Aynen bunu söyledim!!))İnşallah o eğildiğin demir kopar da yere çakılırsın. İnşallllllllah!
-Ayyy bizi mi dinliyordun sen
-Sen kendini bakanlık felan mı sanıyorsun yahu?Ne seni dinleyeceğim.Yeşil ojeli lafını duyunca gıyabımda konuştuğunu anlayıp kalakaldım.
-Ha dinledin yani.
-Azıcık daha haıtrım için eğilmez misin? Allahım senden bir işaret istiyorum,mesela şu yan tarafta milletin gıyabında atıp tutan gereksiz kulunun demirini koparıp yanına almaya ne dersin.Hem kızı da kurtulmuş olur dayaktan.
-Sen ne fitne bir kulsun öyle ya.Cıks cıks komşusuna söylediği şeye bak. Ölsem üzülmeyecek misin Plaza?
-Bana yeşil ojeli gizli orospu diyen birine mi,ha bir de arkamdan konuşmuş olacak.Cıks.Yalnız açık ara bir şey söylemeden geçemeyeceğim cicim. Boyun 1 metreyle ile 1metre 50 cm arasında şimdilerde.Bu konuşma birazcık daha uzarsa bir depremle bedeninin her bölgesini zemin kata indiririm.Benim sana saygı duyacağım her hangi bir bakışım yok.artık haneme ses tellerinin tınısı bile girmeyecek.Polisi çağırıp kızını her gün dövdüğünü söylerim o da yetmez sosyal hizmetleri ararım ,peşine düşerim,bir kere uyuz oldum ya sana.
-Ayyy Plazaaa sen ne uyuz bir karıymışsın.
-En azından 2. kocamda bitti 3.yü arıyorum diyerek gecenin 10larında karşı komşunun kocasına sarkıtlık yapacak kadar ucuz ya da basit değilim.
-Neeeeyy
-Zurna cicim.Şimdi kendin çal kendin oyna.

İçeriye girdiğimde ellerim sinirden titriyordu.Ya bana hiç yakışmadı böylesi muhabbetler.Hiç ama hiç ama hiççç!!!!
Yok yani kavga edeceksen de azıcık seviyene uygun insanlarla et değil mi?
Bayrampaşa da nerede seviyeli insan nerede seviye.
Neyse...

Az önce gene böyle kavga kıyamet oldu.Aradım polisi.Hemen geldiler çünkü saat 11den sonra ses çıkarana ceza bile varmış.
Delikten bir saniye bile ayrılmadan cezayı kesmeyin diye yavarışlarını dinledim.Ve ceza makbuzunun kesilişini gördüm.Love it türk polisi.

Bu daha başlangıç,mücadeleye devam asdf (:

Öyle işte okuyucum.
Anlayacağın görgüsüz,aptal,mandal,sümsük insanlarla dolu bir ilçede ancak bunları yaşayabilirsin.Kimileri vapurdan martıları besleyecek kadar paylaşımcıdır kimileri martıyı tutsa simidi toptan götüne sokacak kadar kızgın.
Bu  ilçedekiler martılardan uzak dursun anlayacağın.

Ah bu arada benim anneliğime laf söylüyor ya ''anne mi olur''diyo ya!!!
Sanki anneler onu gibi olur ,o anneyse ben zaten olmamalıyım yahu. Yeşil ojeme bağlıyor.Beyne bak yaa.sümükleri akmayıp beynine dolmuş,beyin oluşturmuş.Beyni fonksiyonsuz bir sümük yığını malın.Ay ne saçmaladım kızgınlıktan be.
Sonuç olarak PİS YOSMA!
Öpüklerim.

59 yorum:

  1. komşumu öpüp başımda taşımak geldi içimden be :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman onunla kahve neym iç. (en azından)

      Sil
  2. İyi sabretmişsin sen. Valla bak. Ama laflarıda iyi kondurmuşsun. Bende böle arada dövebileceğim komşulardan istiyorum :)) Gönderr gelsin yardır plaza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdf.Koş gel valla.Bunun canı da dayak istiyor gibi ama yorulamayacağım cicoş ^^

      Sil
  3. ohh içindekileri dökmüşsün iyi olmuş. Kadına bak yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerelerdesin!!ya özledim dicem onnu bile diyecek zamska yazısı göremedim kaç zamandır :(

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. yok sonsuz yok. Siktir ede ede kafama sıçtı ahlaksız kadın.

      Sil
  5. Tey allam ya ne luzumsuz insanlar var su dunyada.
    Başkalarını kotuleyince kendilerinin ne bok oldugunu unutturacaklarini sanıyorlar herhalde.
    Ya da bos beles insanlar ne konusacaklarini kime saracaklarini sasiriyorlar sirf laf kalabaligi olsun. Sacini başını yolacagin bunların !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen saç -baş konusuna katılıyorum. :*

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ben bence fazla bile sakinim balık be ya

      Sil
  7. yazıyı okuyunca üst kat komşumuz frankeştayn naciye ve cırlak torununu öpesim geldi bir an. ay böyleleri evlerden ırak ayöl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ada bak asd frankeştayn naciye .. Aman dur öpme asd (:

      Sil
  8. yeşil ojeli ergen olur:))) benim de mavi ojelerim var!
    tatlım sen bebeği ona vermemekle anneliğini sorgulamışsın, kadını farketmeden en hassas yerinden vurmuşsun. çünkü o konuda eksik.
    o ise bula bula senin ojelerinin rengini bulmuş, çünkü -ona göre- başka eksiğin yok, onun olmadığı her şeye sahipsin.
    takılma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha işte benim psikytrım.<3
      Nerelerdesin sen mavi ojeli ergen ?
      mail kutuna baktın mı hiç ?

      Sil
  9. ya yok çok eğlenceli, resssmen gerilim :D
    daha çok üstüne git, polisler küfürler oh oh :D

    YanıtlaSil
  10. oh iyi yapmissin. Icinde kalacagina söyledin onda kalsin. Yosmaya bak ya :/

    YanıtlaSil
  11. yıl oldu nerdesin sen!!! özledik yahu!

    YanıtlaSil
  12. Ruh eşim <3
    En iyisini yapmışsın valla aynı benim gibisin bende lafımı hiç esirgemem asdfghj Boşver o konuşsun konuşsun dursun sende o konuştukça daha çok söyle hiç lafını esirgeme onun ağzı varsa senin ağzın yok mu olom. Gerekirse bir mail at atlayayım otobüse saç baş girişeyim hatuna biraz yola gelir hiç olmazsa. Bende stres atmış olurum asdfghjk

    YanıtlaSil
  13. asdf (: Alalım birimizi vuralım ötekimize please :P

    YanıtlaSil
  14. Bambaşka bir şehir vaaar,
    BP sokaklarındaaa!
    * Bu ne yosma kadın lan cidden,
    Saçını başını yolarım ben bunun!
    ** Yok be, boş attım, yolmam.
    Ne yolacağım allahın kör cahilini.
    Yeşil ojeymiş de orospuymuş,
    Döl israfı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döl israfı ne güzel küfür ya.
      10 numero!

      Sil
  15. Beyine bak ya yeşil oje ve orospuluk!
    Ruhu öyle olunca herkesi kendi gibi sanması normal..
    İyi yapmışın ;)

    YanıtlaSil
  16. Oha,gerçekten o seviye ne öyle,sümük beyinli!
    Ben olsam ben de aynısını yapardım,sessiz kalamazdım hiç.
    Ağzına sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde gözüne sağlık.Okudun hak verdin be Mienim (:

      Sil
  17. Geçmiş olsun, benim alt komşum da benim için en büyük dert. Benim evimi dinleyip sağda solda konuşuyor. Biz mahkemelik olduk. İnşallah siz o seviyeye varmazsınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah omayız ne diyeyim :((
      Sevgiler bendennn de var huh ;)

      Sil
  18. o kadın başından beri kaşınıyordu.Hakketti bu lafları.Hiç kendini seviyesiz oldum diyip eleştirme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaa.Ben kibarlığımdan eleştiriyorum hani aszdfg.

      Sil
  19. daha ne kadar bağnazlşabilirdi merak ettim. Ağzı olan konuşuyor gerzek gerzek..
    polisten ceza yemesi bal kaymak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen.Yöntem bu! sıkıyorsa bir daha ses teli daireme değsin ((gece 11 denn sonrası yasal caze hıh ;))

      Sil
  20. Olur hatta cok cool olur :) o komşu sana orospu diyor da kendisini nasil tanımlıyor merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona sormak lazım.ama kendini pek bir5 sevdiği belli hani asd (:

      Sil
  21. amaniiin aman böle komşi olmasın yaaa eve giremez insan ya :)

    YanıtlaSil
  22. Az bile yapmışsın hıh -.-
    Bitch diyeceğim Britney'e yazık yani.
    İki tane nöronu bir araya getiren konuşuyor yani
    Gerçi asıl şimdi inadına böyle fosforlu fosforlu süreceksin böyle girsin gözlerine
    Bu arada sayende ben de sürekli evinde çıplak gezen 80 yaşındaki pencere komşum teyzeye şükrettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfg (: ne güzel manzara işte.. huh !!

      Sil
  23. boş ver canımm :)
    özlemişim senii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyyy döndün mü.. ben seni özledimmm çok.

      Sil
  24. Hah şuna da bak. Terbiye yoksunu. Kendi durumuna baksın bir.
    Yeşil oje sürünce gizli orospu olunuyorsa yandık. Etrafımda gördüğüm herkes de var. O zaman bir tarikat kuralım.
    Merak etme bu kafayla fazla yaşamaz o. Yani umarım. Küfür edemedim ya la. Sinir oldum!

    YanıtlaSil
  25. asd (: En büyük küfrü ettin saydım ben yau.Sen kendini niye yoruyon?
    Küfür diyeydin ana bacı alırdım ben onu asd(:

    YanıtlaSil
  26. Yaaaaa ama bu hakkaten haksızlık. 2009dan beri aktif blog okuyucusuyum seni nasil bunca zaman bulamamisim. Yorumuna yazdigim vicik yorumumdan tiksindim (eh isminle yazmanin dezavantaji okunma korkusu diyerek kendimi avutuyorum)
    Anne dedigin ne renk ojeli olurmus? Tirnak uzunlugu ne kadar olmaliymis ki kizinin sac derisine daha rahat gecirebilsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huh eninde sonunda buldun Elif (:
      valla o kadın oje sürmüyor,malum gusul abdesti olayı zannımca asd

      Sil
  27. Hay mahalle karısı ya şunun yaptıklarına bak.
    Ben kendi mahalleme laf ederdim 2 haftada bir davullu zurnalı düğün yapıyorlar ve beynime eşsiz ankara kültürüyle tecavüz ediyorlar diye.
    Kurtulman lazım, kurtulmam lazım plazam.

    YanıtlaSil
  28. OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :D





    HA

    KAY
    DI.



    Zihinsel orgazm sigaramdan derin bir nefes çektim sonunda :D

    YanıtlaSil