17 Ağustos 2014 Pazar

Tercih mi ? Kim o ?

Selam boncuğuna tesbih yapıp sabır için çektiğim okuyucu
Özledin mi bakim ?

Çok yakın zamanda O....un düğününe gideceğiz.Kim bu O dersen eğer,vakti zamanında eşimin bir transeksüel kadınla yakaladığı biri işte.
Aaaa Plaza dediğini duyar gibiyim,tabi ki ayrım yaptığımdan değil.bir dur,dinle .
Hıh.
Şimdi o bir Transeksüelle birlikte olup ,ters ilişkiye giriyor ise bir gay midir?
Cıks cıks yaa bir kadın olarak bunu düşünmek ne kadar zor öff.
O.... bir gayse neden evleniyor ya da nasıl???
Gay değilse neden transeksüelle birlikte oldu yani ???


İşin özü ben malın önde gideniyim anladığın üzere okuyucu.Hwp bir bilinmezlik hep bir arayış yani.O.... kendini aramamıştır benim onun cinsel kimliğini aradığım kadar yeminle.
Onlarca gay blogu gezdim. Hani bana böyle bir aydınlanma gelsin,bir nirvanaya ulaşayım filan diye ama ....

Sonuç şu ki bir sürü takip edilesi bloga ulaştım <3 hepsi de birbirinden tatlı.İşte bu on numara bir durum.
Ama benim gene bir sorunum var!!
Gay blogları hep gay bloglarını takip ediyor !!!
Çok az kadın ya da erkek takipçileri var ve onlar da çok az kadın ya da erkek blog yazarı takip ediyorlar.
Neden???
Ayrım filan mı var yahu?
Varsa bunu kim yapıyor.
Kız-erkek gruplar mı yoksa gaylerin kendisi mi

Beynim ağrıyor okuyucu hani ciddi ciddi ağrıyor bilmiyorum neden?!
Sanırım beynime çok soru sorup çalıştırınca arıza yaptı.Biraz soğutmaya bırakmam lazım.


Neyse ...Aç bana o güzel yüzünü.Öpüklücem!

16 yorum:

  1. Boşver:))) Yorma o güzel kafanı;) Hep bir ayrıştırma öle ya da böle var işte vaar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ama insanlar önemli persephone.Dii mi (:

      Sil
  2. Şimdi bir gay olarak sorularını cevaplıyorum :D

    O'nun bir transla birlikte olmasını iki şekilde açıklayabiliriz. Ya heterodur ama yokluk döneminde olduğundan ilk bulduğu deliğe atlamıştır ya da biseksüeldir vakti gelmiş sevdiği bir hatun bulmuş yuvasını kuruyordur.

    Blog takibi konusunda da ayrım aslında gaylerde değil bahsettiğin kadın ve erkek blogları tarafından yapılıyor ki burada yanlış bir sözcük kullanımı var aslında çünkü gaylerde erkek. Heteroseksüel blogları desen daha doğru olurdu aslında. Neyse sonuç olarak sen bir destekçisin ancak senin gibi destekçiler ön yargı ile yaklaşmayanlar çok az bu yüzden genelde lgbt blogları kendi içinde takipleşiyor. Ha sen neden hiç lezbiyen bloğu takip etmiyorsun dersen hiç denk gelmedim :D öpüyorum seni :**

    YanıtlaSil
  3. Hetero olarak yazmamak cehaletimdendir.Aklıma gelmedi yani bu şekilde yazmak.Gayin erkek olduğunu bil,yore be o kadar da değil asd.
    Bende seni öpenzi. :*

    YanıtlaSil
  4. annecim gelip sorsaydın ya bana :D ne güne duruyom ben burda?

    Bide bay gay yokluk delik falan demiş ama trans kadın ameliyatsız ise daha çok giden erkek "delik" görevini görüyor. Ha, heteroseksüel olduğu halde pasif olan erkekler de var. Ay hiç mi strapon diye bişey duymamış bu insanlar :P anal bölgemiz çok sayıda ve hassas sinir uçlarıyla donatılmıştır :)

    Ha transseksüel bir kadınla birlikte olması onun cinsel kimliği hakkında çok fikir vermez.

    Gey blogları dediğin gibi kendi aralarında sosyalleşiyorlar. İnsanlar gey bloglarını takip etmeye korkuyor olabilirler. Ama ben bir trans blogger olarak çok alakasız çevrelerle de bağlantı kurarak görünürlüğümü artırıyorum efenim <3

    Asd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiffany aslında haklısın,direk sana sormalıydım O.....un konusunu.ama biliyorsun ki ben gerizekalısı O....un gay olma ihtimalini de olaya dahil edip toplu bir soru oluşturdum.
      Ay çocuk evleniyor ,ben hala nelerin peşindeyim asdf.
      En sonunda gidip kendisine sorucam o olacak asd.
      :*

      Sil
    2. hahhah bana azıcık laf çarptırılmış. Acemiliğime ver tiffanyciğim bende yeniyim sonuçta :D

      Sil
  5. evet beni de takip etmiyolar hiç.
    hiç heteroseksüel-homoseksüel ayrımı da yapmadım.
    lezbiyen blogu da görmedim.
    öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edenler var yaa (:
      ama genellikle ayrım yapılıo zannımca :S

      Sil
  6. lgbti blog sayısı çok çok daha az olunca bizim toplu halde bulunuyorlar genelde. lgbti blogları adında, bu blogları toplayan bir sayfa bile var. diğer blogları araştırmaya bir başlasan sonu yok, bu yüzden biraz kendi aramızdayız evet :) ama bizi bulup takip eden heterolseksüelleri biz de takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviniyoruz bu duruma efenim (: ne bilim cinsel tercih ve blog yazarlığı- okuyuculuğu arasında ayrım yapılmamalı (:
      Heteroları toplayan topluluk istiooom (:

      Sil
  7. Gay, lezbiyen bloglarını takipten korkmak nedir amk?
    Bana güzel bir liste verene şuku + nick6 ;)
    Özenilmiş bir blogsa, alayını takip ederim.
    Yok ama sırf kauçuk, dildo, strapon, göt, çük fln yazıyorsa,
    Pas.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen .. Ama herkes senin gibi düşünür mü Buddha'm?

      Sil
  8. Vallahi lezbiyen arkadasim hic olmadi ama gay arkadasim cok ve ben cok severim onlari. Hic ayrim yapmadim bu güne kadar. Bin tane kiz arkadasa degismem gay arkadaslarimi. O kadar.

    YanıtlaSil
  9. Yorumlarda gördüğüm bütün eşscinsel blogları araştırmaya gidiyorum şimdi. Hiç rastgelmedim, yoksa öyle kaçmak falan saçmalık.
    Bütün dünyanın fındık kadar beyniyle büyütüp besleyip dağ kadar şişirdiği ön yargısına ve "ben normalin, sen değilsin" egosuna tüküreyim.
    Beyninden çıkanlar ilgimi çekiyorsa gerisiyle ilgilenmek beni sığ biri yapar.

    YanıtlaSil
  10. Şahsen ben ayrım yapmıyorum. Yapmış olsaydım şuan seninle iletişimde olmazdım. Ama beni takip eden hetero sayısı çok az malesef :/

    YanıtlaSil