2 Nisan 2015 Perşembe

plazalara hosgeldin mi ki

Selam agladıgımda dur iç çekme yerine ben çekerim diyen okuyucum...

Plaza bir döndü okumuyom amına koyiyim her gün yazıyor deme olur mu ? Neyse . Günlük gibi yazacağım artık. Aptallıklarından utanan bir karı değilim nasılsa. Benden bu saatten sonra plaza kaşarı maşarı olmaz okuyucucum. Olsa olsa süzük peynir çökelek filan olur.  Kaşarlık her gün diriliği gerektiyor yahu. Ben günde 2 kere köprüden geçiyorum. Metrobüste götümü bir emminin götüne dayayıp ya da şanslıysam birini ezip bir koltuğa kendimi atıp saatlerce sallanilıyorum. Bugün biri kıçıma bildiğin çiçimdik attı ya la ! Döndüm baktım 50li yaşlarda bir amca. Dedim plaza beyoğlu aygırı seni evire çevire benzetiyor. Minnak bir ttatmin çimdigi masum be. Sonra bu düşüncem geçti. Ya bu az vitaminli tarihi geçmis bamya bu rahatlıkla başkalarını da ellerse.
Döndüm adama bir dirsek geçirdim. Kafasında 3- 5 tüy kalan amcaya baktım. Gülüyor arsız denyo. Çantayı koluma takma bahanesiyle bir de gülen sıfatına indirdim. '' çüş'' dedi. Pardon dedigimde kafama çantayı geç~rdin resmen dedi. Taksiye bin amcacik sen beni sıkışıklıktan cimciklediğinde ben sana bir şey dedim mi dedim.

Metrobüs sus pus oldu. Adamın nefesi kesildi resmen. Sonra ben yaşlarda biri yer verdi bana. Oturdum.

Ise vardıgımda dallas 2015 çekimlerinedevam bizim ofisteymiş. Seyrettim alemi. Bu millette ar namus kalmamış arkadaş. Adamın gözüne bakıyorum .   Karınla tanıştırdın, bdnim deistliğime laf ettin , kuran ögretmeye çalıştın, cumaya gittin pezevenk. Masanın altı boş. Görüyorum işte. KIrpıgın bacağını okşuyorsun it. Gözüme bakma bariyapma. Ulan bir de kırpık dedigim kizin sakallari yemin ederim ki abdullah öcalanin mapustaki traşsız haline aşık atar. Bir de bacak okşama ne be. Ergen misin? O kadar sevesin geldiyse kendi bacağını sev..

Ayyy dallass 2015 e spam verdim sanırım ...
Püh sikeyim ben bu insanlarin agizdan dusmeyen namuslarini... Benim gotum o tür insanlarin agızlarından daha temiz be..

Ayyy bir de frida var. Frida kahloya benzer bir kız sadece resim yapamıyo. Yani yapıyo da eliyle degil bir de sanatsal degil neyse. Bu kız beni bildigin kıskanıyo. Neremi kıskanıyosa dönmüşüm pastırmaya. Bana laf sokup dduruyo. Sanki annesini elektirikli sandalyeye oturttum küçükken benden intiksm alıyo. Hayır aynı kulvarda değiliz ki. O eşekse ben deve . Neremden etkilendiyse o alınmayan kaşlarının arasindan beni görüp.

Bu arada pentiye dava açmayı düsünuyorum. Yahu kaçmayan çorap diye çorap aldın. Hesapta kaçıgı yürümüyor. Baş parmağımdan kıcıma kadar parçslandı çorap. Parçalanan şey çorap değil benim safça bu çorabı almıs olmamdı offf... Haftada 50 tl yi pentiye gömüyorum. Haram zıkkım olsun pisliklere. E plaza neden pantolon giymiyorsun dersen ! Hoooppppp!!!! Mini eteksiz götle nasıl plaza kaşarı olayım.

Görsen beni söyleyecegin şey e be plaza böyle seksi görünuümlü kara batak ... O çorapları sadece üşümemek için giymiyoryz elbet. Ya arkadaş siktir et 3-5 kılın lafımı olur. Iett ye binenler bilir
Canıms. Bir kızın parmak kıllarının saçlarım kadar oluşuna tanık biriyim. Ohoooooo elbet burnumdan kıl aldırmayacağım.

Sanırım bu rrahatlıgım darvinin maymunları toplayıp deney yaptığı binada evrim teorisinin arada kalmışlarıyla çalışıyor olmam. Canims... Sabah yayınladım çünkü dün sana yazarken otobüse kustum. İyk midem hala iyi değil. Günün güzel olsun bebegim. Opuklerim 😘

16 yorum:

  1. Ciddili goy goy yapmışsın pk ooo :D
    O sapık amcalar zaten asla akillanmiyor oh çok iyi yapmışsın kafasına geçirmekle!
    Çok merak ediyorum kimin eli kimin cebinde olmayan normal bir ofis var mi su dünya üzerinde? Hani varsa o alana doğru kaymayı planlıyorum da yazık ya
    O coraplara ben de inanmıştım! Ayak işaret parmagim baş parmagimdan uzun ve nasıl oluyorsa coraplardan "eyyhh yeter be" diyerek fırlıyor. Hani dedim tutar en azından kaçmaz diye de yok benim de aynı şekilde götüme kadar parçalandı hep :') sağolsun penti de güzel kazikladi he :)
    Senin de günün güzel olur umarım pk :)

    YanıtlaSil
  2. O etek mevzusuunu yapamıyorum ama ben ve şuan kıskanç bir hatun olabilirim.
    Bir gün sadece deri çeket giydim çok da soğuk olmayan hava da.
    Gel gör ki şu an etrafım peçeteler ilaçlar sıcak içecek bardakları...
    Etek kısmını düşünemiyorum bile.
    Ha kaçan çorap konusunda ayrı bir kılım.
    Lan o çorabı yapıyorsun accık dayanıklı olsa.
    Hani yırtılması gereken yerler olur belki de :p
    Olur olmadık yerde kaçmaaasaa mesela.
    #Kacmayancorapistiyoruz plaza'm buna bir el atalım :p

    Hatunn sen her gün yaz her gün sabahım aydın olsun daha ne.
    Yeter ki kaybolma.
    Yüzüne gülücükler konsun mutlu ol.
    En yakın arkadaşıma bunları söylemedim ben hiç, görse kıskanılırsın ona göre :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorum sistemune telefonla girihorum ya bebegim. 50 kere cavp yazdim hamina koyyim.pezevenk bi tane yanit vermemis mupteme. Buda cikmasa sulalesine kayalim miiii

      Sil
    2. O telefonla yapmak zor hamina koyduğum cevap yazmıyor.
      Kayalım.
      Fena kayalım ki ihtiyacım var benimde.

      Düşünceli hatun seni :*

      Sil
  3. yazı içinde inception kafası yaşadım ya la?!
    mini eteksiz plaza kaşarı olmaz, olunamaz.
    yarın bir gün 'big boss' olduğumda plazanın girişine asacağım bu sözü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big bos oldugunda ben o yaziyi burusmus baacaksiz mini etek mini etek degildir seklinde degistirebilir miyim beyb...

      Sil
    2. big bos olana kadar ben yaşlanırsam diye söyledim :) Yazının altında böyle bir not bulursan beni ara ;)

      Sil
    3. big bos olana kadar ben yaşlanırsam diye söyledim :) Yazının altında böyle bir not bulursan beni ara ;)

      Sil
  4. Sarılıp ağlamak istedim yeminle. (Güya) çok dindar iş verenlerimden biri suratıma bakıp konuşamıyor daha başka taraflarıma bakmaktan. Geçen gün bunları yazayım dedim, sinirden yazamadım.
    Ayrıca sen ne ara işe başladın şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seyim hizlidir benim. Hamileyken gelinlik giydigimden bahsetmismiydim #)

      Sil
    2. Her seyim hizlidir benim. Hamileyken gelinlik giydigimden bahsetmismiydim #)

      Sil
  5. Yaa dönmüş benim cibiğim yaşasın :) amca da az davar değilmiş hani it oğlu it iyi tırmalamışsın. Ah o pentinin.... bin tane pantolon çorabı değiştiriryorum 1 haftada siniirr bozucu. pantolonnun paçasına takılıp yırtılan corap mı olur la..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pantolon pacasi bulamayip yirtilmak istedigi icin cort diye goden corap bile var bebegim... Bunlarin alayi karaktersiz #)

      Sil
  6. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Mercimek Köftesi
    www.biberdolmasi.com

    YanıtlaSil