27 Haziran 2014 Cuma

Kitapsız Plaza Kaşarı

Selam bıngıldağını yediğim;
Hani benim bir kitap olayım vardı (alis ve ktog bilir)bilmeyenler içinde küçük açıklamam şu ki ben iletişim fakültesini bitirmiş hemi de gazetecilik bölümünden diplomayı sokmalığına almış bir embesilim. Bu fakültelerden mezun olanlar embesil mi oluyor genel olarak.Hayır tabi ki bak mesela Ahmet Kural benim dönem arkadaşım asdfg.Anlayacağın o da bir Selçuk İletişim mezunu :/

Neyse

Gazeteciliği bitirdikten bölümün karizmasını cebime koydum,düştüm iş arama yollarına. Ulusal kanalların güvenliklerinden geçemezken yerel kanalların genel müdürlerinin özel odalarına davet ediliyorsun kadın başına asdfg.

İçime kaçan polyanna dedi ki,sen bir şekilde başaracaksın Plaza Kaşarı.yılma kıııızz (;
Yazarlıktan başlamalı diye bir rota belirleyip,bir roman yazdım.Hatırı sayılır 2 yayın evinin editörleriyle başladım görüşmeler yapmaya.

O... yayın evinde çalışan Editör arkadaşım A... romanın çok tatlı olduğunu,ilgilendiklerini ve sonunun değiştirilmesi gerektiğini yazınca Olleyy dedim,uçtum,geri kondum ve sonunu değiştirdim.Geri dönüş olarak yayın evi yayın dönemine almadı Plaza kaşarı dedi.Öyle ince şekilde illetti ki bunu kadının ağzını öpesim gelerek ''olsun canım,senin canın saolsun''dedim .asdfgh

İ... yayın evinin editörü A.. ise telefon numarasını vererek editörüm olmak istediğini söyledi.Hemen taslağı yolladım tabi bende.İlk sayfalardan gideri var görünüyor edasını takınarak başladı muhabbete.Sevindirik oldum tabi,kim olmaz?

4 ay kadar muhabbet ettik A... ile.Akşam saat 11 gibi telefonda kocamın yanında arayınca gözlerim pörtledi tabi,oha lan diye.Çünkü evli olmamla ilgili hiç bir muhabbet geçmemişti.Tek konuşulan kitaplar,yayın süreci,kitabım filan. Hayırdır A... neden aradın dediğimde ''öylesine''dedi.Yüzüm bir al oldu bir mor.Anladım ki benimla muhabbeti kitap için değil.

Ben evliyim A... hatta çocukluyum öylesine bu saatlerde hiçte konuşacak biri değilim dedim. Sonra kitabımı okuyup beğendi ve azıcık değiştirmek gerek diye biraz daha muhabbet süreci devam etti.Bana değiştirmem gereken bölümleri söylemesini isteyecekken telefonlarıma bakmamaya başladı ve sonra kara listeye aldı.

Çüşşş dediğini der gibiyim.Demesende senin canın sağolsun çünkü ben bir öküze denilmeyecek kadar Çüşşş dedim A...ya.Her telefonumu cevaplamadığında ecdadından girdim her twite cevap vermediğinde dünyasından küfürle çıktım.

Çalışmak istemiyor olabilirsin  arkadaş ama yazardan uzaklaşma yöntemin bu mudur? Ne kadar profesyonelce bir yöntem değil mi gavatın ki asdfg
Neyse...

Okuyucuya has soru : Ben A... ya vereydim o kitap çıkar mıydı çıkmaz mıydı asdf

Neyse işte ben eninde sonunda amaca ulaşıcam yok öyle pes etme yağması.Ama hiçte kolay olmayacak,verebileceklerim belirli....Neyse işte..Bu da böyle bir yazıydı.Okudun haltettin.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. okuyucuya yönelttiğin has soru hakkında görüş bildiriyorum piç sesim:
    bi kereden bişey olmaaaaz!
    -işte bize üniversitelerde öğretmeyi unuttukları şey bu, bu arada;)-

    YanıtlaSil
  2. Has sorunun cevabı mslum hatta senin kitaptan sonra senin yerine bir kitap daha çıkarabilme ihtimali yüksek :D
    Çüşş denmez mi neler dedim tahmin ettiğini biliyorum :D
    Vazgeçme sen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmicem Şeyma'm .Bana da geçiremicekler.Bakalım kuzu hayırlısı :)))

      Sil
  3. ah ahh kardeşim de ne günler yaşayacak:(
    üzgünüm..

    YanıtlaSil
  4. Ne bu böyle ya.
    Her yere mi türemiş bunlar.
    Adam olaymış yüzüne söyleyeymiş bari. Kitap ayağına götürüyorum diye.
    Sinirden kudurtur insanı bunlar!
    Ama gene de başarabilirsin tam destek yani ;)

    YanıtlaSil
  5. uyy iyi kalplim benim ^^ tenk yu (:

    YanıtlaSil
  6. sinirden kudurturlar insanı grçekten de

    YanıtlaSil