30 Haziran 2014 Pazartesi

Vheyy herkes oturaklı oldu da ne oldu

Oturaklı ol ne demek? Biri bana açıklasın! Tam olarak ne isteniyor,ne bekleniyor ve daha da önemlisi kocam dışında herkes bana oturaklı olmamı neden tavsiye ediyor?

Ergen yaşlarındaydım.Babam ellerini beline dayadı 
-Oturaklı ol,sen kız çocuğusun dedi.(Çocuk kelimesi ve oturaklılık kelimesini aynı cümlede kullanan babamın ellerinden öpükler ,acil şifalar dilerim)

Yaş azıcık ilerledi annem aldı tarağı eline.Hunharca beynimi tararken her hücresine 
-Oturaklı ol 
diye fısıldadı.
*Bu kadar kitap okunur mu,mal mısın?Azıcık oturaklı ol,git yer sil,çamaşır as.
*Yoldaki seksekten zıplayan benim kızım olamaz,arkamdan yürü.Beni tanımıyormuş gibi yap.Oturaklı olamadın geri zekalı yavrum benim.
*Seni gören kız sancak,şu odanın haline bak.İt bağlasan durmaz .Sorumluluk al azıcık oturaklı ol.
*Az konuş biraz,gelen komşu kadınlar utandı ,seni dinlediler.oturaklı ol
*Luna parkta neymiş,çocuk muusn.Otur oturduğun yerde.
-Ay o gondolda bir bağırışı vardı Mehmet(babam) .Allah seni inandırsın götü çıktı götü. Bu kıza demiyor muyum ben oturaklı ol diye (bir de dese ne olur )
*Ne güldürüyorsun sülaleyi kendine,espri yapma demedim mi sana?Oturaklı ol demiyor muyum 40 defa 
*Utanmıyor musun komşu çocuklarıyla saklambaç oynamaya mahalle ortasında.Koşarken memelerin ağzına değiyor,izansız mısın kızım, sen oturaklı ol,evlenecek yaştasın.
*Koca kız oldun gittin Batuhanın bisikletini alıp mahalle mahalle gezdin değil mi.O koca götünle pedal çevirmektende utanmadın. Kızım ailemizi utandırma,birazcık oturaklı ol oturaklııı
Ay kim beğenip tenezzül edip alacak bu kızı bilmem.Bir salak bulup everseydik! 

Evlendim!

*Ben o kadar düğüne gittim senin gibi gelin görmedim.Utanmadın değil mi o masaya çıkıp koca gelinlikle oryantal yapmaya (utanmadım asdf)
*Senin kocanda manyak,tuttu çevirdi seni salonun ortasında.Götünü salondakiler ondan önce gördü.
Biiip yanlış! 

*Gelinlikle eğilip eğilip davulcunun üstünden atılan paraları bir toplaması vardı Neriman(almayadaki halam olur N) Sandım ki açıcak gelin kesesinin içine atacak.Ay davulcuya terbiyesizlik olmasın diye topladıklarını eline vermeye çalışıyor.Millet para saçıyor bizimki koca gelinlikle topluyor.Bir edepli kendisi ya,para atanlar terbiyesizmiş.
(He gülo he bir siz her boku biliyorsunuz he!)

Ben bu yazıyı neden yazdım a dost?

Diyarbakırda askerlik yapan kardeşimle telefon görüşmemiz
-Abla bana o fışkıran zekanla bir yol göster,askerden döndüğümde dünya turuna çıkacak parayı kazanmış olayım çok sıkıldım.
-Nasıl bir iş olsun ablam
-Böyle erkeklere yönelik olsun,basit olsun ve maliyetiz az olsun
-Buldummm .Sana buradan şöyle iyi bir şişme kadın alırım onu pazarlarsın askerlere olur mu.Hem sende abazalıktan kırılıyorsundur.Poşeti sen aç bebeimm.Bak bu kıyağımı da unutma,döndüğünde köşe olcan köşe
-Abla
-Efendim
Kahkahalar
-Ah be ablacım biraz oturaklı olsan!

Yetherrr kardeşim bile diyo ,o benden küçük diyemez yether!





14 yorum:

  1. :))) bizler oturaklı ol!, icat çıkarma! sen kız çocuğusun bir hanımefendi gibi davran! elalem ne der! söylemleri ile büyümüş bir nesiliz:) ama şimdi geriye dönüp baktığımda diyorum ki o yıllarda herşey çok daha güzeldi... daha katıksızdı yaşananlar..
    öperim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş ben isyan bayrağını çekiyorum be cicim.Kime göre neye göre oturaklılık kavramı.Hem herkes oturaklı olmak zorunda değil ki,bende böyleyim napim asdf. Öpücüğe karşı öpüklerim bebeim .Sevgiler ;)

      Sil
  2. Blogda öyle her ağzına geleni söyleme,
    Öyle her şeyi yazma.
    Oturaklı ol biraz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camlarınızı açın.Ölüp ölüp diriliceeeeem (: !

      Sil
  3. kimi insanlar vardır, hayatımıza dokunduğunda renk getirir, kendini iyi hissettirir.
    her ne kadar, çevresinden hoşgörüyle karışık "oturaklı ol" azarı yeseler de; aslında kimse istemez onların renginin sıradanlaşmasını, herkes gibi olmasını..
    iyi ki varsın, iyi ki az buçuk kırıksın bebeğimmmm:)

    YanıtlaSil
  4. Oturaklı olsanda canlı cebçnaze gibisin derler emim ol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmemek için fırsatçı bu benim annem zaten (: asdfg

      Sil
  5. "*Senin kocanda manyak,tuttu çevirdi seni salonun ortasında.Götünü salondakiler ondan önce gördü.
    Biiip yanlış! "



    İlahi!

    Hiç güleceğim yoktu, şu halde güldürdün ya beni "HELAL OLSUN"..
    Olma oturaklı falan boş ver sen oturaksız ol, dünya karşında kendisine çeki düzen versin!
    Benim bloğuma bulaşırsan, hüzüne de bulaşırsın uyarayım istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman be.Rakısız zor gidio be ya.Ama olsun asdf ;)

      Sil
  6. Heyyy sesli,
    Manyak yazıyorsun sen ya boş ver oturak moturak sen yaz biz okuyak :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güldüm yaa :D
    Klasik bir Türk ailesinde oturaklı ol kelime grubu olmazsa olmazdır :)

    YanıtlaSil