10 Temmuz 2014 Perşembe

Anam beni geri al Sen ağa ben ağa bu ineği kim sağa..

İdili yapmadan önce kendime ''kendine koca seçme kızım,çocuğuna baba seç''dedim.Seçimimde hiç ama hiç pişman değilim ama koduğumun hyayatı hiçte adil değil yahu.
9 ay +3ay alkol almıyorum.
5 ay+3 ay disko gibi bir mekanda dans etmiyorum
4 ay+3 ay denize,havuza girmiyorum
3ay+3 ay sinemaya gitmiyorum
3 aydır sigaralı ortama girmiyorum
5 aydır canlı müzik dinlemiyorum
1 yıldır lazer yaptırmıyorum
1 yıldır sergi yüzü görmedim
3 aydır parfüm sıkmıyor,deodarant kullanmıyorum
2 aydır kuaföre gitmedim nan!

Vee kocam iş yemeğinden de eksik kalmıyor,ortamından da. O geldiğinde çocuk ağlıyor ya hani,gelmiyor kalkasım.
O ise gözlerini devire devire bana bakıp yorgun olduğuu söylüyor.
Günde 3-4 saat 6 kg ağırlığı taşıyan ben
Orangutanmışcasına sesler çıkarıp mutlu bebek olmasını sağlamaya çalışan ben
Memeleri göbeğine doğru uzanan ben
Geceleri omuz ağrılarından uyuyamıyan ben
Bacaklarında varizler çıktığından yanan ben
Gece 3-4 kez uyanıp beyin amcıklaması yaşan mı kim
Elbette sen değil gene ben...
Çocuğumu çok istedim ve hiç pişman değilim ama oda baba hani...
Ağladığında ben kalkamıyorsam gitmeli hani...
O bizim tatlı ineğimiz!
Sen ağaa beyfendi ben ağa...Bu ineği öhm öhm ..Sen inek değilsin tabi annem ,inek benim ben!




PS:İdoşun fotosunu kaldırdım ,dikkat ettin mi? Çünkü kocam dedi ki kendi isteğiyle fotosunu koyar facede bile paylaşma!
Facem yok ki benim bu söz blogaydı.Bende yusf yusuf kaldırdım ;)
Gören gördü nasılsa
Öpüklerim !

26 yorum:

  1. Ben bakarım buna ya. Çok şeker bişey bu. Totosunu kaşı bebeğin nazar değmesin=) Erkekler büyütürken çok katkı sağladığı söylenemez. Başta sağlanan katkının yeterli olucağını düşünüyorlar sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Başta da ne katkı sağlıyorlar ne katkı..asdfg !
      asıl katkı bizden be Zamska (: Milyonlarca boşa giden bebek adayından bunu döllemek istedim. Şerefsizim bana tapması lazım asdf..

      Sil
  2. Ay bu onun fotoğrafı mııı :))
    Çok şeker ama ya :)
    Annelik çok büyük sorumluluk gerçekten kaçsan kaçamıyosun zaten atma gibi bi durum imkansız :)
    Benzetmeye bile kıyamayıp benim diyosun :)
    Bizlere hep anne görevi diye gösterildiğinden aldırış etmiyolar..
    Toplumun öğretileri maalesef. .
    Öpüyorum kocaman ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde seni öpüyoruz Şeyma ablamız kocamannn :*

      Sil
  3. Ay cok cok tatliiii masallah :) Yerim ben onuuuu, her yerini öpmüsün bak ahaha bayildim fotografa :D
    Erkekler öyle canim önce isterler isterler sonra ben coooook calistim cok yorgunum, sanki sen bebekle Spa´dan ciktin :D

    YanıtlaSil
  4. Ayyyyu ben İdil bebeği yerim ki. Isırırım her taraflarını. :)

    Plaza sen kocana seslenmişsin. Ben de izninle senin blogunun aracılığı ile anne ve babama seslenmek istiyorum.

    Sevgili anne ve baba. Hiç hesapta yokken üç çocuğunuzun üstüne bir çocuk daha yaptınız. Bizim ufaklık dünyaya gelince kardeşler olarak acayip mutlu olduk inkar edemeyiz ama ufaklık eve geldikten iki hafta sonra her işini biz yapmaya başlayınca biraz zor oldu her şey. Anneciğim utanmasan bebeği de siz emzirin diyecektin. Ya sen baba oynamaya gelince oyna. Ama ufaklık bezini kirletince ortadan kaybol. Ufaklık daha bir buçuk yaşındayken yurt dışına iş seyahatine de çıktığınızı unutmadık. Siz yokken iki yaşına bastı oğlunuz. Bir de bana anne, abime ise baba diyor. Bir an önce dönersiniz umarım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana baba doğurmakla olmaz ki Drama :((
      Uyy bebeğim yaa :(

      Sil
  5. Yaaa yerim ben bunu. Allah hepimize böyle tatlı bir bebek nasip etsin. :) Ve o öpücükler çok güzel olmuş, bayıldım. :) Ayrıca babası da artık sana biraz yardım etsin, bir an önce kuaföre gitmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,isteyen herkeseee...
      Kuaför mü,ne işe yarar ki asdfg

      Sil
  6. Maşallah onbin milyon kere öptüm bende her yerinden bu fıstığın:) annelik içgüdüsel babalık ise tecrübeyle oluşan bir durum, hal böyle olunca babalığın sonradan öğrenildiği bir olguda ben artık şaşırmıyorum bu duruma:)

    YanıtlaSil
  7. Ay maşallah ne tatlı. Allah nazarlardan korusun :)
    Babalar çok üşengeç yaa. Bir tek onlar yorgun sanki.
    Senin yorgunluğunu tahmin bile edemez.Ablamla eniştemde çok iyi gözlemledim bunu. Eniştem işten geliyor agucuk gugucuk sevip öpüyor hemen veriyordu ablamın kucağına.Onu herkes yapar. Ama işte gel de anlat.Kadın zaten koca gün dört duvar arasında bebişle ilgilenmiş. İnsan azıcık yardımcı olur. Bir gün dayanamayıp söylemiştim en sonunda ablam bu çocuğu tek başına yapmadı diye. Gerilim dolu dakikalar yaşanmıştı :D
    Bence oturup konuşmalısın ve sana yardımcı olmayı öğrenmeli.
    Bebişi öp benim için en kocamanından :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öperim ,durmadan öpüyorum kii (:

      Sil
  8. şimdi olay şöyle;
    lisede biyoloji ders kitabında okumuştum, annelik geni varmış.. kadın hamileliği ilerlediğinde doğumdan önce bu gen kırılıp, bir tür hormon aktive oluyormuş (prolaktin değil ama).
    ve bir kere aktive oldu mu, ölünceye kadar kadın o duyguyu taşıyormuş.
    bu hormonu horozlara enjekte etmişler, civ civlerini çevresinde topladığı, tavuk gibi davrandığı görülmüş.
    şimdiiii, eşine ufak bir operasyon lazım sanki? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hormon nerede satılıyo ki ? Vrımı yoğumu satar alırım asdfg

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Uyy başka bir anne buralardaymışş :*

      Sil
  10. O kadar cefaya değer bu bebiş ama :)
    Maşallah diyelimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne iyi kalplisin tatlım (: Diyelim bakalım.

      Sil
  11. her yerine öpücük mü kondurulmuş onun :) yerim onuu :)
    ayıp ayıp neler çekmişsin o bir bebeğe göz kulak olucak biraz çok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşlukta kalmış ama ondada rujum kalmamıştır :))

      Sil
  12. Ay bunu sevsinler öpsünler..
    yorumu yaptım ama fark etmedim robot musun u kapattım tekrar yorum yapıyorum..
    Annelik zor bende teyze olunca anladım Allah yardımcınız olsun erkekler pek yardımcı değiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum (: Şanslısın teyzelikle anneliği öğreniyorsun.Keşke benimde bi kız kardeşim olsaydı :((

      Sil
  13. hahah çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
  14. bu yazı çok samimi olmuş =)

    YanıtlaSil