10 Temmuz 2014 Perşembe

Erkek kadın farkı nedir? Kocimle benim farkımdır.

Erkelerin şu duygusuz tavırlarına ya da güç gösterilerine sinir oluyorum.En çokta şu sıralar kocama gerçekleşiyor bu eylemim. Erkeksin arkadaşım sen,insanlığın ayrı bir versiyonu ya da bir üst mevkisi filan değilsin.

Dün Nuh'u izliyoruz.(Mutlaka izle Nuh filmini)
Ben elimde mendil öhöööö öhöööö diye ağlıyorum.Arada yorumlar yapıp -ayy adam canın çıksın,gebermedin meret filan diye tepkiler gösteriyorum kötü karaktere.Kocama döndüm batım ,tık yok.

-Aşkım filmi mi beğenmedin?
-Yooo çok iyi bir yapıt
-Hımm yorgunsun o zaman
-Yooo 3 saattir oturuyorum,ne yorgunluğu
-O zaman aklın burada değil demi kocacım?
-Aklım şu anda tam olarak burada.Ne saçmalıyorsun sen?
-Hımm filme tepki göstermedin de
-İzliyorum ya
((Ayy ne müthişş! İzliyormuş ya! büyük nimet gözünün filmi görmesi asd))

Saat 23.00 Latte arası
-Hüpp aşkım uff ağzımı yatımm.Ay çok sıcak,yavaş iç
Hüüüüüüüüüüp (Fincan yarı oldu neredeyse) Gözlerim kocaman açıldı.Ekşiyen üzgün suratımla dayanamayıp sordum :
-Yandın di mi aşkım
-Yooo sıcaklığı gayet iyi

Saat 24.00 yatak odası:
-Öff çok sıcakk,çatlicammm
-Pike nerede karım?
-Hönk! Aşkım do do dolapta.
-Pikesiz uyumadığımı biliyorsun,ayrıca kapıyı kapat.Çocuk hasta olacak.
Dayanamayıp oda sıcaklığına baktım 27 derece :)

Gece 03.00 İdilin ağlamasıyla uyandım.Altını değiştirdiğim sırada sıçtı ve feleğim şaştığı sırada uyandı Kociş.(Ben bu arada üstüme sıçtığından kahkaha krizindeyim)
-Ne oldu ?
_üstüme sıçtııııııııııııııııııı
-Altına bezini niye sermedin
(Gülmüyor!)
Çocuğu alıp yıkayıp getirdi. Altını bezleyip memeni ver dediği anda bende gene gülme krizi vardı.Memeni ver ,komik bir şey değil mi yahu?
Çocuğu bırakıp arkasını dönüp uyudu.
Son sözü :-Deli deli gül ancak,gül gül gül...
Yükselen horlama....

27 yorum:

  1. Tepkisiz olabiliyolar bazen :D
    Ama düşünsene senin verdiğin tepkilerin aynısını verse ay kahve çok sıcakmış dese :)
    Ben düşünemiyorum ya onları öyle kabul etmek lazım böylesi daha iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdf çaresizlik bayrağı çekilmiş mi ne (:

      Sil
    2. Burada Şeyma'ya katılıyorum. Öyle kabul etmek lazım böylesi daha iyi ;)

      Sil
    3. asdfasdf doğrudur Alper.Sanki bir gönül alma durumu mu var gibi?

      Sil
  2. Bu erkeklerin alayı böyle ya. Ben de bıktım. :)

    YanıtlaSil
  3. Son diyolaga ben de çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  4. ahahah nasıl böyle tepkisiz kalıyorlar anlamıyorum?Neden böylesin diye sorunca da sen abartıyorsun diyorlar!!!

    YanıtlaSil
  5. Evet .Kendileri abartısız gerzekler kimlikcim ^.^biz abartmıyoruz hani asdf!

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Oda seni öper Teyzesi :* Benim vasıtamla şimdilik (:

      Sil
  7. Tipik KOCA..
    Hepsi aynı...
    Bu yüzden bir çoğu ESKİ sıfatını alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdasd! Aman sanki biz eskimiyos mu nursel.kıçımızdaki kııllar ağardı bildiin :/

      Sil
  8. Ben saçmaladığım zaman benden daha çok saçmalayan bir erkek arkadaşım var. Bir süre sonra tek bir kelimeden gülme krizlerine giriyoruz. Bence bizim durumda garip. En iyisi orta yolu bulmak sanırım. O da nasıl olacaksa artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak nokta mı (: Öyle bir nokta yok.Hepimiz garibiz olley <3

      Sil
  9. Ama şimdi İdil'in de üstüne sıçmış olması bence de çok komik, ona gülebilirmiş de geri kalan şeyler normal bence, düşünsene filmde ağladığını falan olmazdı yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamalıydı! Duygusuz heriflik buu :(Ağlamazsa ağlatmalııı :)

      Sil
  10. Ulan erkek şöyle, erkek böyle. Adam bildiğin evli adam gibi evli adam işte. Kurban olun siz bize. Daha fazla yazardım da, utandırmayayım. ;)

    YanıtlaSil
  11. Erkekler film izlerken bizim gibi olamıyorlar. Yorum yapmayınca haliyle beğenmediklerini düşünüyoruz :)
    Onlar bizi anlayamadığı gibi biz de onları anlamayı hiçbir zaman beceremeyeceğiz sanırım :)

    YanıtlaSil
  12. :) İnsan meşrebi kadarmış Dördüncü'm :( Bendeki meşreple ondakinin alakası yok asdf (:

    YanıtlaSil
  13. Tüm erkekler duygusuz karar verdim duygusuz değillerde çok spontane oluyorlar yada düz mantıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelleme yapınca Buddha kızıyor şşşt (:
      %99.9 u öle diyelim asdfas.

      Sil
  14. Filmde ağlaması mı? Çok itici değil mi ya? Yalnız üşüme olayı sizde ters olmuş gibi =)
    Allahtan yıkamış. yıkamadan da kıçını dönüp yatabilirdi. Senin kociş level atlamış erkek. =)

    YanıtlaSil
  15. Soguk nevale hepsi. Napacaksin kardes.

    YanıtlaSil
  16. güldüm ya, çok şirinsin ve anlayışlısın

    YanıtlaSil