12 Temmuz 2014 Cumartesi

Bana bir masal anlat Alis

Zamanı bana hatırlatan +alis masalı  'e teşekkür edesim geldi benim. Neden biliyor musun?
-dost kazığı yediğim anda ağlarken,o avuttu
-işten ayrıldığımda onla konuştum gene
-yeni bir iş aradığımda
-kocamla tanıştığımda
-yapma diye yalvarsa da evlendiğimde
-hamile kalmayı istediğimde(belinin altına yastık koy yastık,bir de bacakları dik asdf:)
-idil'e hamile kaldığımda
-doğurduğumda
ya vardı işte öf :) Ben ilk defa netten birini bu kadar yakın hissettim kendime.Bu posttan sonra siktiri çekermiş asddfg (:


Şaka maka yılları devirmişiz gacı! 
<3
Fazla tatava yaptım galiba

PS: Hey bu şarkıyı dinleyince aklıma geliyorsun.Neden mi? Bir bilsem ..

18 yorum:

  1. Alis'i sevmeyen ölsün :D

    YanıtlaSil
  2. alis.blogçu mu tanımıyorum ya ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blogger (: Çok şanssızsın Deep :P

      Sil
    2. Deep tanımadığın bir blogcu varmış çok kınadım seni arkadaşım :D

      Sil
  3. Şşş 1-2-3! Alis (şak şak şak) Alis! (şak şak şak)
    Alis bizi diskoya götür' diyesim geldi ama demiycem. Ama sanirim dedim :(

    YanıtlaSil
  4. Yeni geldim Yapunzel... ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. O zaman hep birlikte Alis'e teşekkür ediyoruuuz:)

    YanıtlaSil
  6. kim bu aliş? Hiç rastlamadım blogger da ama iyi ki var :) sana baya destek olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 bence deee.Bak bir tık altındaki şahıs ;)

      Sil
  7. tam da, "elalem deliye, biz akıllıya hasret kaldık gidiyoz.. 2 haftadır, gün aşırı gönderdiğim sohbet davetini kabul etmeyişinden, kimseyle konuşmak istemiyor bu kız heralde dediğim anda; bana aşk mektubu yazmış hatun!... ne döküyon "yastık" yorgan ortaya allaan çılgını??? bi davetimi kabul et de sohbet edelim teknoloji özürlü!!!"
    diye saydıracaktım ki...
    şarkıyı dinledim.
    ağlattın beni be hatun.

    bu arada buraya yorum koyan her arkadaşıma gönülden bir öpücük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden öpücük ha!Dudaktan değil tövbe!Neden?
      Ramazannnn!!!

      Sil
  8. Who the fuck is alis masalı?

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel,Allah bozmasın yaa (:

    YanıtlaSil