26 Temmuz 2014 Cumartesi

Hastalıklı bir yaş bu yaş.

Hayatımın cayır cayır yanan yazında kış soğuyla gelen okuyucularım;
Herkes üniversiteye gidiyor lan,farkında mısınız? Yani herkes o kadar küçük yaşta!!!Rengarenkler lan ,bir sürü heyecanları cebinde taşıyorlar.Götüme 150 yıllık çınar girmişce bir can acısıyla yazıyorum bu satırları.Hani adam olduğu yere sıçacakken eşşek sikmeye kalkmıştı ya,hatırlar mısın?


Ruhumun özeti olsun.Yaşlandım!Mutlu değilim artık!Yaş 30 oldu ve sanki ben renklerimi kaybediyorum.Sikerim lan bu duruş bana hiç yakışmadı!!Saçlarımı mavi yapacağım,biraz renk iyidir.Ama kış yaparım,şimdilerde buna bile uygun değil ruh halim.
Üniversiteli,deli dolu,çılgı,cıvıl cıvıl olmayı çok ama çokkkkkkkkkkkkkk özlüyorum.Bu bir ilaçsa lütfen biri bana enjekte etsin.Ya da giden yıllarım geri gelsin!Sikerim lan,sahibiyim o yılların ,geri gelinnn!!!

Ha bu arada deeptone ye teşekkür ederim,bana ödül vermişti.Sevgi ödülüydü.Kimseye ödül vermeyeceğim ben.Çünkü sizi sevdiğimi bilerek ödüllü yaşıyorsunuz lan.Daha ne ödülüymüş!!!!
Öyle işte al bu şarkıda benim sana ödülüm olsun.


18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yazıyı okumamışsın deep,çok sırıttı be ya.

      Sil
  2. 30 yaşında güzelliği vardır hem her yaşın olduğu gibi önemli olan nasıl o yaşa girdiğindir ;)
    böyle sızlanarak girersen sızlanarak geçermiş bak 70ine gelipte 25te kaldım diyorlar önemli olan ruh ruh :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdf (: 70lik 25 hiiiiiiiiiiiç olmak istemem yahu (:

      Sil
  3. plaza sana hiç yakışmıyor bu mod.Kilişe diceksin biliyorum ama ruhun geç :) yüzüne de yansıyordur.
    Bu arada ödüller için sağol :)

    YanıtlaSil
  4. Hiçte bile bi hatunun en güzel yaşları 30lu yaşlardır bi kerem :)
    Renklerinden de sen istemediğin sürece hiç bişey kaybetmezsin 70 yaşındaki insanlar bile hayattan zevk alıyolar yok öyle vazgeçmek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. !!! e ben şu an zevk neden alamıyorum ki ama ama :(

      Sil
  5. Ben de ödül almış durumdayım o zaman:) minik bir sevgi yumağı mıyız neyiz biz böyle ay! Şu sıralar hepimizin üstünde bir gerginlik, üstüne öküz oturmuşluk falan var ama neyse zaman..İyi ki zaman var; hem de her şeyin ilacı olmaya kadir bir zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 ne tatlısın sen delicim yaa.

      Sil
  6. 30 muuuuu ? Neyyy !? Yok artık bildiğin yaşlanmışsın..
    Şaka yapıyorum Canım sinirlenme hemen :)
    Ben 23 yaşındayım da n'olmuş bende bile kalmadı o cıvıl cıvıllık. Yaşla alakalı deil yani o :)
    Hayatın bir oyunu bu bize..

    YanıtlaSil
  7. Olur mu hiç hatun,sen her yaşta taşsın ;)

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar ama geç kaldim anlsilan ;)

    YanıtlaSil
  9. düz mantık: 10 yıl sonra da 30 unu arayacaksın. o yüzden şikayet etmeyi bırak da keyfini çıkar hatun.
    (psikolojini çökerttim demi? :D )

    YanıtlaSil
  10. Valla o gençlere bakınca ben de kendimi bir acınası hissediyorum ama yapacak birşey yok sanırım :)

    YanıtlaSil
  11. Dogum sonrasi sendromu yasiyorsun bak haberin olsun demedi deme ;)

    YanıtlaSil