13 Ağustos 2014 Çarşamba

Yangın Alarmı

Selam kapağı açık gazozdan açığa çıkan baloncuk saydığım okuyucum
Var mı beni özlemek

Dün gece üçe kadar uyku tutmadı buralarda.Sebebim alt komşumuz kekomançinin karısını önce duvara sonra tavana fırlatmasıydı.Ben de kulağı diktim kadın ha öldü ha ölecek diye uyumadan bekledim.Yok yani ölseydi uyuyacaktım çünkü ses kesilecekti ama kadın dirayetli çıktı velhasıl.
Bayrampaşanın havasından mı suyundan mı ne ,burada dayak yiyenlerin bağışıklığı buna karşı bir hayli yüksek bilirsin.

Saat dört sularında tam daldım rüyanın köküne.Bir bağırtı koptu bahçeden.''Senin o koynundaki adamı sikeyim,orospu.Aç kapıyı''diye.Böyle şeylere pek meraklı hale geldim ev kadını ruhumla,attım kendimi balkona.Benim alt komşu karısını öldürmeyi beceremedi,belki bağırtgan adam becerir kadını ölürmeyi diye.Hayatımın ekşinı oldu bu semt zaten.

Derken bağıra bağıra bir el silah sesi duyuldu.Aha dedim vallahi öldürdü.Benim kocamda bana bir bağırış bağırdı o dakika,az daha kendimi balkon demirlerinden yanlışlıkla atacaktım sesinden korkumdan.Zaten birileri ölsün diye bekliyorum,hıyar gibi ölen ben olacağım bir şey değil.

''Maganda kurşununa gideceksin hatun,gir içeri''diye çemkiren herifime ''ay uyan uyan neler oluyor neler''dedim.Ağzını tutup kadın şeklinde ''ne oluyor kız''dedi sesini incelterek.ardından bir nutuk dinledim''sana hiç yakışıyor mu bu tutumlar?Saçının kırmızısını gören entel sanacak içine giren dantelliğinle hayal kırıklığına uğrar filan.''

Yahu sanki Nişantaşında oturuyoruz da tek derdimiz balkona çamaşır asma yasağı şikayetleri.Yahu dışarda Filistinden beter katliam var adamım bana dantel diyor.Ben alışkın değilim böyle şeylere,ne yapayım ki?
sikerim dantelini de örgünü de diyerek küstüm ve döndüm kıçımı herifime.

Sabah İdilin çığlığıyla uyandım.Allahım her yer duman,bizim evde yangın çıkmış bildiğin.Çocuğu kaptığım gibi anahtarı da almadan çıktım apartmandan dışarı.Herkesin zilini tek tek basıp yangın var ,aşağı inin dedim don paça halimle.

Evet okuyucu gene bir hayal kırıklığı yaşayacaksın!

Kekomançilerin (alt komşum)zilini basıp yangın var alarmını verdiğimde adam kahkaha atıp ''yok bacım biz semaver yaktıydık,siz evde miydiniz''demesin mi!
Anahtarım yok.
Kocam yok.
Yangın var sanıp götümde minnacık şortla dışardayım üstelik altımda südyen de yok.
Ev sahibi halime acıyıp kocan gelene kadar bize gel istersen dedi.Kabul etmeyipte ne yapacaktım?
Gidip onlarda kahvaltı ettim ki kocam geldi.Beni gördüğünde gözleri büyüdü adamın.Südyensiz,boxter şortla ev sahibindeyim.huhuuuu!!!Hem de kahvaltı yapıyorum <3

Eve geldiğimizde durumu anlattığımda anladı allahtan.Gene de bana ''çok paniksin.Deprem de olsa önce südyen tak''dedi.
Vayyy be,anlayışa gel!
Cenazemi çıkartırlarken mememi mi mincikliyecekler yahu?
Neyse...

Evimi şu anda bok götürüyor.Her yer is kokuyor.Koltuğumun hardal rengi biraz küllü hardal rengine dönmüş .sikerim.Ben ne yapıyorum?Senle dertleşiyorum.
Neden?
İnan bilmiyorum.
Amaaaaaaaaaan nasılsa ev kadını olduk iyiden iyiye .Verin ağzıma sakızımı.Yaparım leenn,zaman çooookk bende.
Öpüklerim .

23 yorum:

  1. Hahahaha ya plaza yine cok güldüm ben. Etraftakilerde bu salagi sevgilisi ekti sinir krizi geciriyor bakışı atıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende onlara plaza manyağını okuyorum ,ne var ne bakıyon dümbük bakışı at ! asdf

      Sil
  2. Çok güldüm ikurken desem ayıp olur mu?
    Ama kocan haklı idille birlikte öl ama südyensiz çıkma (!)
    Ne manyak komsularin ya senin kadin sikayet etmiyor mu. Hem adam kadını döneceğine aşağıda boynuzu yedirttiren adamı niye dogramiyor ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde ayıp yok Zamska .bilmiyon mu sanki!!
      Ya ay lütfen biri birini doğrasın artık,kuru gürültüden çok sıkıldım asdf (:

      Sil
  3. Bizde de vardı bir aralar böyle bir komşu, Bağırır çağırılar, orda kalır.Öyle sinir bozucu ki insanı katil ederler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birileri ölse ekşin yahu.Ölmüyorlar ki.Patak göz,kebap style geziyorlar asdf

      Sil
  4. ay allah kurtarsın b.paşadan yahu. Bir de kavgalarını iyi saklamışlar ne diyeyim :)

    Öf senin herif de diğer erkekler gibi erkeklik hastalığına yakalanmış :S

    YanıtlaSil
  5. Apartmanda boş daire var mı, bende kiracı olmak istiyorum.
    Bu ekşın kaçmaz yahu :)

    YanıtlaSil
  6. Bana komşu olun,
    Allah aşkına olun!
    Ayrıca şu 'bağırış bağırdı' lafına sesli güldüm amk
    Benim pomaklar derdi üniversitedeyken böyle şeyleri,
    asaahfajhlfhalf
    Ayrıca şu senin adam da sabır taşı,
    +rep
    Sen de bir sutyen neyin tak,
    Eyvallah, kahrolsun sutyenler de,
    This
    Is
    Bayrampaşaaaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sana komşu olanın titanyum bekaret donuna ihtiyacı olur zannımca.
      Please next one :)

      Sil
  7. Seninkiler kadar olmasa da bizim alt komşular da pek kavgacı. Lakin sabaha kadar kavga eden bu çiftle asansörde karşılaşıyoruz sanırsın aşk böcükleri. El ele tutuşmalar, kadına arabanın kapısını açmalar falan. Ay aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne kadar kibar eylemler sdfg (: adam yumruğunu yapıp rica ediyordur gel kendin çarp diye (: asdf

      Sil
  8. hahhahah iyi güldürdün ya :D senin adamın takıntısı iyiymiş depremde olsa önce südyen tak hahhahh :D sana ev işlerinde kolaylıklar diliyorum öpüldün çokça :**

    YanıtlaSil
  9. Hahaha sutyensiz olmaz tabii :D
    iyi ki varsın Plaza,güldürdün yine :D

    YanıtlaSil
  10. bayrampaşa eğlenceli yer desene. kekomançiden geçilmiyo ha. noldu sen ev arıyodun yaa.

    YanıtlaSil
  11. Allah senin iyiligini versin Plaza ya. Ama hakikatten senin o komsu da pek odunmus. Evde semaver yakmak ne demek ya?!

    YanıtlaSil