21 Ocak 2015 Çarşamba

Saçma sapana saçmaladım...

Selam incir çeirdeğinde limon ağacı çıktığını düşündüğüm okuyucu

Özlemesen de anlarım

Ben özlenecek bir kadın değilim aslında.Aptalım,saptalım,hatalıyım,kusurluyum ve sanırım yalnızım.
İnsan evliyken yalnız olabilir mi? Sanırım asıl evliyken geliyor yalnızlıklar....

Ben özelimden bahsetmiş miydim hiç? Ben aygırla durmadan kavga ediyorum.Adamı çıldırtıcı bir özelliğim olduğu kanısında.Ama yok öyle bir şey.Sadece insan saçmalıkları.Farklı kültürler,kişilik özelllikleri,aile yapıları,görüş farkı,kültür....

Sanırım evlilik yaşamını sevmiyorum artık.Mutlu değilim.Kendimi yorgun ve derdini anlatmaktan aciz hissediyorum.

Evet okuyucu,sevgili okuyup dinlermiş gibi saydıklarım.

Konuşmama izin vermiyor benim herif.ağız dolusu lafla geliyor.Bazen bir lafı 50 kere tekrar ediyor.Hatta dayanamayıp küfrediyor,vuruyor,kırıyor....
Lanet ediyorum....

İçimden amına koduğumun delisi diyorum.

2 saat sonra kocacım demek zorunda olduğum amına koduğumun delisi.
Şimdi ben bu heriften ayrılsam ne olacak ?
Etraf akıllı mı kaynıyor sanki?
Biz hangi ara bu kadar kirlendik? Anlamsızım.
Ya yaldır yaldır küfretmek istiyorum aslında.Ruhum o kadar dibe vurdu ki...O bile edeplileşti.Sanırım bu aralar kocamdan fazla küfür yedim,edesim geçti.Yazık bana.
Acayip mutsuzum...
Acayibim.

30 yorum:

  1. Bu saatte buralarda olan bir sen bir ben varız sanırım pk. ya, çoktandır gelmiyordum ben de buralara da sonunda geri teşrif edebildim
    Sana gelince, evliliğin nasıl bir şey olduğu hakkında en ufak bir bilgim yok haliyle ama zordur yani tahmin de edebiliyorum. Ayrılmak falan deme ama bence yine de, bi kere kızın var arada, böyle kavgalarla ona da yazık etmeyin. Ama tabi aranızdaki sorunları da en iyi sen bilirsin bize diyecek bir şey düşmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunda dönebilmiş olmana sevindim tita :*

      Sil
  2. Plazam ya sen mutlu ol. Benden sana hayırlı tavsiye çıkmaz. Zaten kim ne derse desin yaşayan da karar verecek olanda sensin. Ama şu var ki seni ne mutlu edecekse öyle davran öyle yaşa.
    Hem ben seni özledim kii

    YanıtlaSil
  3. Bende tecrübe etmedim ama eşin iş ile alakalı kötü bi dönemden geçiyor olabilir kendimi Güzin abla gibi hissettim bu cümleyle ama gerçekten böyle bi izlenimim var bu yüzden sana patlıyo olabilir

    YanıtlaSil
  4. Var ya şunun altına yorum yapcam diye bi ton şey okudum.
    Faydalı olabilir miyim acaba neden böyle olduğunu açıklayabilir miyim diye.
    Ama yok benden olmadı.
    Evlenirsem geri dönüp buna yorum yapcam ya orası ayrı.

    gelelim hatun, herifinle aranda olana bir şey diyemem.
    Anlam verebilmiş değilim pek.
    ama dersen ki müpte'm eğlenmeye ihtiyacım var kafam boşalsın, 1,5 saate bakar en azından içini boşaltmana yardımcı olurum aklında olsun.

    Not: Biz seni ezelden beri özlerisss kıymetlimissss :*

    YanıtlaSil
  5. SANA İŞ LAZIM İŞ BUL ÇALIŞ GERİSİ YOLUNA GİRECEK

    YanıtlaSil
  6. salla gitsin öyle evliliğini kurtarma yoluna git demem o an durumu kurtar yeter
    ayrılsan ne olcak sanki fazla kafaya yoruyosun adamı sıktın belkide ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir...Sıkmış olabilme ihtimalim var yüksek oranda...Belki de sıkılmışlığın bir patlaması. Kimbilir...

      Sil
  7. Ay ne denir nu duruma bilmem ki :/ evlilik tecrübem olmadı ama etraftan ve ailemden bir ton şikayet duyuyorum zaten şimdi sana ne desem bilemedim ki :( sadece üzülüyorum. Mesela kendi ailemden örnek vereyim is yüzünden tartışırlar hep arada 2 de bana laf çakarlar geçen annem orospu dedi bana hiç birşey yapmadığım halde düşün. Ama iş sorunu bence is yerinde kalmalı onu tutup da eve taşımak olmaz. Sizin neden tartıştığınızI bilmediğimden ötürü ailem üzerinden gittim püf noktası Var mı bu işin valla bende bilmiyorum ama acil çözüm bulmak gerekir insanı çok yipratır be kuzum :( -goccaman sarıldım sana- ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman sarılmanı aldım Güllüşah <3
      me2 :)

      Sil
  8. Annemi çağırıp geliyorum ben hemen. Çocuk ev birde üzerine koca.. Garip geliyor bana sanki kendin için yaşamayı bırakıp başkası için yaşamak gibi. Benim fikirler aile birlik ve bütünlüğü yıkacak cinsten.
    Anneme sormamız lazım tavsiye istersen:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. analar yalan söyler.Senden aldıklarm kafi Witch asdf :)

      Sil
  9. Ya plaza ne bok hayat ya!
    Biiz böyle yaşayacak insanlar değiliz, ruhumuz özgür bizim.
    Napcan he he sen haklısın adam dicen bi yerlerine takmıcan.
    Dediğin gibi 2 saat sonra iki işve cilve yaptın mı bişeyleri kalmıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içim kupkuru oluyor ama beyb.Ben yalancıktan eylem yapamıyorum.Neysem o gibi davranıyorum.Keşke azcık kancık rhumu sikse benim.Hep düzler gelmiş,banada böyle düz bir kadın versiyonu verilmiş.

      Sil
  10. Erkek çatalı doluyken daha iyidir. Sürekli yiyecek içecek bir şeyler ver, yemekten konuşamasın. İş yerinde bir problem de olabilir ama ipi sıkı tutmakta fayda var, face-telefon vb. bir araştır. Kendini de düşün ve işe başlamaya çalış, ortamını, havanı değiştirirsin. Bir de çocuklarda da işe yarayan yöntem: Dikkatini dağıtmak. O bağrınırken başka şeyler düşünüyor ve dalmış gibi yapmak mesela. Umursamamak. "Evlilik hayatı" ne demekmiş. Kimsenin evliliği reklamlardaki gibi değil ki. Beyaz pantolonları ve omza atılmış kazakları ile kırlarda koşturmuyorlar. O deli senin delin sen de onunsun. Bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne de temiz bitirmişsin amk Dea Laurelin.Yorumunu özlemişim be!

      Sil
    2. Bn de özlemişim. Arada sıkılıp açılıyorum mecra-maceralara, sonra geliyorum.

      Sil
  11. Bi şi dicem..bi gün böyle bir anın ses kaydını al bir kaç gün sonra hadi gel güleceğimiz bir şeyler dinleyelim diyerek tartışmanızı ti ye al bakalım tepkisi nolcak...
    aslında aileler arası kültür farkı çok sorun yaratıyor yaaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aile önemli...Çünkü o ailenin bir parçasını kocan yapıyorsun.Görüşü ne kadar uymazsa uymasın!!!Ne olursa olsun o kültüre bağlı hep.

      Sil
  12. Plazacım sakinliğini koru... Bebeğiniz küçük ve genelde çocuk sonrası bu tip sorunlar yaşamak olası... Özellikle erkekler ciddi depresyona giriyor... Kadının ilgisi daha çok çocuğa yöneliyor ve erkek bu durumda kendini dışlanmış ve yalnız hissediyor... Tabii bazı arkadaşların da söylediği gibi iş yerinde sorunları olabilir, seninle paylaşamadığı bir şeyler olabilir... Yapmacıklık bana görede değil... Bence doğru da değil, neysen o ol;) Ani kararlar alma sakın.... Konuşup, durumu anlamaya çalış... Ama bu kadar hırçın davranıyor olması normal bir durum değil... Bir danışmandan yardımda alabilirsiniz.... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrılma demenin 50 bin yolunu bulmuş prensesim benim.. :)

      Sil
  13. Plazacım ne yazık ki bende sen gibi yanlış es seçimine kahredenlerdenim..
    Ayrılık arefesindeyim.. Rabbim bizlere kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  14. HER GÜN Bİ UMUT BU SAYFAYI AÇIP HİÇ Bİ DEĞİŞİKLİK OLMADIĞINI GÖRMEK CAN SIKICI , YAZMALISIN BENCE

    YanıtlaSil
  15. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Mercimek Köftesi
    www.biberdolmasi.com

    YanıtlaSil