31 Aralık 2014 Çarşamba

Bu yıl ...

Selam canını kızartıp yediğim okuyucu
Yeni bir yıla girdiğimiz ilk saatte seninle olmak isdim çünkü burası benim ikinci ailem gibi bir şey.Öncelikle yılın hangi zamanında olursa olsun benimle olduğunuz için sizi kocaman öpükledim ve size sonsuz saygılarımı gönderdim.

Annemlerdeyim ve altımıza sıçana kadar tıkındık bu yılda.Gerçi geçen yılda da aynıydık ondan önceki yılda da. Bizde yeni yıl kutlaması tv açılır ve etler,salatalar bilmem neler yenir içilir işte.Ve saat 12 olduğunda herkes birbirini öpükler yatılır.
Aha yattılar bilem..
Yıl bana kaldı.Heyecanlı mıyım.Biraz sanırım.Ama daha çok üzülüyorum çünkü 1 ıl daha yaşlandık...
Bu yıl neler yaptım.Eline düştüm okuyucu,Taşak geç benimle....
İdili yaptım ve o artık 8 aylık.
Sonra bayrampaşadan taşıdık evi.
Kıtkanaat yaşamaya devam ettik.
Kendime ne kattığımı düşündüğümde övünemiyorum.Ne yazık ki sana izlediğim dizileri,filmleri,cartları curtları yazarak egomu şişirmeyeceğim çünk onlar benim için marifet değil.

Hiç bir ülke görmedim.Kendi adıma bir adım ileri gittiğim tek şey annelik...
Geçen yıl gelirken hiç bir afilli dileğim yoktu ama şimdi var cancağazım.
O kitabı çıkarmayı diliyorum.Sonra kendi işimi kuracağım ya da sağlam bir işe girip eski bağımsızlığı elime alacağım.
Bir kaç ülke arşınlamak gibi bir fikrim var ama her şey paraya bakıyor bilirsin.
Mutlu muyum,beni hangi deli siktiyse öyleyim be...
Ailem sağlıklı,ben öyleyim eh sizlerde varsınız daha ne olsun...
Düşündüm dedim ki bu saatte yaz Plaza çünkü sen onlara değer veriyorsun.Bu yüzden bir şeyler yazdım sevdicekler...
Hepinize güzel bir değil birlerce yıl diliyorum...
Çok tatlı insanlar tanıdım burada,kendinizi bana tanıttığınız için çok teşekkürederim...Sizleri seviyor ve kocamaaaaaaaaaaaaaan öpüklüyorum....

37 yorum:

  1. Mutlu yıllar opuklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanımıyorum ama tanıyormuş gibi bende madem ;)

      Sil
  2. Lan dileklerimiz, umutlarımız, ağzımızdan çıkacak bir kaç güzel kelime bile hep çekingen, hep yarım.
    Herkes hakettiği gibi yaşıyor cümlesini ilk kuranın ağzına kürekle vurmak istedim gene.
    Güzel olsun bu yıl. Eşek gibi mecburuz umut etmeye.
    Öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asd.aynen bacım :))
      Öpüklerim ((ehehe ikinci öpücük değil mi kocandan sonra :))

      Sil
    2. Ehin ehin e mecbur :P

      Sil
  3. Umarım bu yıl hayallerinin bir kısmı gerçekleşir.genelde hepsi derler ya ben bir kısmını diyim ki sonrası çorap söküğü gibi gelsin:))inşallah istediğin gibi bi sene geçirirsin plazacıgım.sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim bir tanem canitom.Tenk yu :)) Sanada kocamaaaaaaaaan sevgiler bi de öpükler ;)

      Sil
  4. Umarım bu yıl hepimiz hayallerimizi gerçekleştirebiliriz. İnşallah bu yıl hepimize uğur getirir :)

    YanıtlaSil
  5. Ah sen hep boyle tatli ol saglikli ol para gelir beh. İnşaallah kitabin da cikacak güzel bi isin de olacak İdil de buyuyecek gelinlik kahvelerini iccez ^_^ yirim ama yaaaa çok mutluuuu yillar diliyorum canimmmmm :)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay gelinlik şerbet olur be asd :) Brn evlendirmicem kzıımı :P Bok mu var asdf :))
      Sana da mutlu yıllar bebimm <3

      Sil
  6. Ay daha ne olsun annelik bu hayatta atılacak en büyük adım... Devrimin ağa babası:))) Herkesin gönlüne göre bir yıl olsun... Mutlu yıllar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inaşallah.Ay analık de mi .He tabi öyle asdf .İ=

      Sil
  7. Musmutlu yıllar senin olsun plazam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musmutlu yıllar bizimle!olsun taam mı hıh!

      Sil
  8. İdili de alır doyasıya gezersin umarım bu yıl. o kitabıda çıkart bak meraktan çatlıyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çıkarırım datlum :) Ay hava bok gibi ve dolayısıyla bok gezeriz :))

      Sil
  9. ben geldi.
    Sen erkenden yazmışsın da o saatte benim götümde pireler uçuşmak gibi eylemlerle meşguldü.
    Ama okudum, bi daha okudum ve dedim ki bu hatun kitabı çıkartmalı. Neden diye sorma bağlayamam özellikle şuan da malum müptezel için uyku vakti :D
    Tavuk oldum ben yeaa: p

    Düşünceli hatunsun sen biliyosun dimi.
    Ayrıca;
    Senin yılın ilan edelim bu seneyi hadi sana kıyak yapıyor müpte'n ;)
    Bi de parayı bulunca nasıl bulduğuna dair bilgi paylaş ki biz de nasiplenelim be canısı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. para ve ben.İkimizi aynı karede düşünebiliyor musun allasen.Yok yani düşüneb iliyorsan deli gömleklerinde yeni moda var kolları bağlamıyorlr mı müptem !=
      Ha ama olur da bulursam ayıpsın lo! :)

      Sil
    2. Düşünüyorum bak hatta şuan düşündüm nasıl olur deme çay içerken yapıyorum habino kadar da gerçek :p

      Sil
  10. Plazam ya mutlu yillar sana =)
    Yaziyi okudum sonra senin arşivi talan ettim bir iki yazini bir iki arkadasa okuttum bir iki tanesi iyiraf edemesede gülerken altina işediler ben çok eminim.
    O kadar kitap yutuyorum ama seni okurken eglendigim kadar eglenmiyorum, seni okurken huzunlendigim kadarda huzunlenmiyor yada sinirlenmiyorum diceksin "kurgu lan onlar tabi olmaz. benim ki gercek" ama anlatamadiktan karsiya hissettiremedikten sonra gercek olsa ne yazar. Anlatmak baska bisey ve senin o kitap cikmayi hak ediyor. Hem bana imzali kitap da sart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de mi !!İmzam bok gibi.İstersen her yerine atarım ama valla bak kitabı boklaştırmiyim :/ Ha ama dersen ki el plaza senlen çnce şöyle bir imza provasına girişek bacım.Olur derim <3
      Öpüklerim!

      Sil
  11. Kitabı dört gözle bekliyoruz :)) idil en güzel başyapıtın degil mi ama :))))
    2015 te istedigin herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ Başım ve yapıtım he :) Saol mavim sevenim ve kişiliğim <3

      Sil
  12. Mutlu yıllar plaza dilerim ki 2015 yılı senin isteklerini,hayallerini gerçekleştirdiğin bir yıl olsun öpüklüyorum seni kocaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cicoş.Hala armız güzel çünkü makyaj dolabın yerinde duruyor de mi asdf :) Bende seni öpükledim hı bu arada ;)

      Sil
  13. Umarım yeni yılda bu dileklerinin hepsi gerçekleşir.Bu arada Yitik Ülke Yayınları'na göz atmanı öneririm.Kurucusu Kadir Aydemir yeni yazarlara çok fazla destek veren bir insan.Twitter'da aktif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm bir bakim ben ona <3 nerede benim öpücük ;) hı ??

      Sil
  14. Hepimize musmutlu yıllar efenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 çok genel bu mesaj terbiyesiz :)))

      Sil
    2. o zaman sadece sana musmutlu yıllar biz kuruyalım mutsuzluktan :)

      Sil
  15. Mutlu yillar canim benim. Bende seni öpüklüyorum o zaman.

    YanıtlaSil
  16. buda mı gol değil be demeyeceğimiz bir yıl olur umarım..
    mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  17. Neredesin ya.
    Özledim olum !!

    YanıtlaSil