21 Nisan 2015 Salı

Hayattan nefret ediyorum

Selam okuyucu

Çok ama çok yalnızım.Fikirlerimde,düşlerimde,tarzımda,hayatımda...Öyle bir domaltmış sikiyor ki hayat beni. Öldür diyorum yoooooook sürünmelisin kızım sen modunda yaklaşıyor.

İşten çıktım ayrı depresyon.Koca cırcırı ayrı depresyon.Annemden yediğim kazık ayrı depresyon.İdilin yükü zaten apayrı depresyon. Alıp başımı gidemiyorum ya,kaçamıyorum.Sıkıştım!!!!

İyi ki büyütmüyor gerçi İdili annem.Düz mantıkla yolun yarısına bile gelinmiyor okuyucu. İdil konuşmuyor.Çocuk 1 yaşında ve hala konuşmuyor. Deli gibi arşivleri araştırdığımda bil bakalım ne buldummmmm. Tv izleyen çocuk otizme kadar uzarmış.Konuşmaz-mış.Peki annem çocuğa nasıl bakıyordu.Sabah kalk 9.30 alın yazısı mı kader vurgusu mu ne bir dizi.Ondan sonra müge anlı denilen kadının dedektifcilikleri.Sonra başka bir program sonra başka sonra Esra Erol sonra karagül.Arada reklamlar....

Hooooop İdil neden konuşmuyor!Neden acaba!!!!!
Ben iyi bir anne değilim okuyucu.Ben siktiriboktan embesilin tekiyim.Hayat bana böyle gelmekte öyle haklı ki.

Koca derdi desen ayrı sorun ayrı dert...Bana iyi ki aldattım seni diyen adamın hala koynuna giriyorum.İğrencim iğrennnnnççççççç!!!!!!

Ne kocama ne aileme ne de kendime güvenimin kaldığı 3 kuruşluk yaşamımla seni öpüklemeyeceğim bugün.Kirlenirsin.Bari sen temiz kal....

26 yorum:

  1. Ben 4 yaşına kadar konuşmamışım, sonra da susturamadılar. Gerçi benim de pek normal olduğum söylenemez ama :)

    YanıtlaSil
  2. 1 yaşında konuşmaması gayet normal benim oğlum da 2.5 yaşında mı ne konuştu doktor her çocuğu kendine göre bir zamanlaması olur kıyaslamayın sakın demişti..

    YanıtlaSil
  3. deli mi ne? 1 yaşındaki çocuğu konuşmuyormuş. töbe töbeee.
    dr mu dedi "tv seyretmekten otistik olmuş bu" diye? her çocuk kendini hazır hissedince konuşur. yarın bir gün susturamayınca görürsün gününü:)

    her şey için kendini suçlamaktan vazgeç be plazam:/

    YanıtlaSil
  4. 1 yaş konuşmaması için dert değil kuzenim de 4 yaşına kadar konuşmadı hatta çocuk o yaşında pedagoga bile gitti defalarca. Biz çocuğu alıp karşımıza artık günümüzü anlatıyorduk tane tane sonra zaten önünü alamadık. Şimdi "bu neden böyle?" "bunun adını kim koydu?" "neden bunun adı bu da bu değil?" gibi çıldırtıcı sorularıyla susmuyor. Tamam susmasın konuşturana kadar canımız çıktı ama dert etme konuşmamasını.
    Her şeyde kendini suçlama hayat toz pembe değil ki eşinin seni aldattığını öğrendiğinde çocuğunu alıp adamı hemen boşa ve hayatın kaldığı yerden devam etsin. Bir süreç gerekiyor ve yapabileceğin başka bir şey yok. İdili bırakıp çalışamazsın da çocuk evde tek mi kalsın? Bir anne olmalı onun da yanında. Şu noktada bir kendini kocanın yanından biraz uzaklaştırabilirsin o kadar. Tabi adamı yaka paça dışarıya atmak da var ama onu yapmaya çalışsan o adam muhtemelen hoş olmayan şeyler yapar yine. Güçlüsün sen İdil'in annesisin biraz zamana ihtiyacın var o kadar.

    YanıtlaSil
  5. Digerleri gibi bekle diyemeyecegim cunku kiz cocuklati dokuz ayda basliyor ortalama tam olarak kac aylik tv cocuklarda gelisim geriligine sebep oluyor. Annrmin bir aradasinin basina grldi bakici surekli tv izlettigi icin. Bir bucuk yasa kadar konusamadi ve hala kelime telafuzunda sıkıntı var. Doktor tv yi yasaklamisti izlemese bile evde acik olmasi yasakti. Ama oyle otizim falan degil trlasa kapilma hemen google arastirmalarina gore bende sizofrenim. :D hatta bak bir doktor eksi yiyince ensrmin sag tarafi terliyor diye yasin genc ama kanser olabilir dedi. Annem kafayi yemisti ama su var cocukluktan beri terliyor. :D hem bunun kotu annrlikle alakasi yok ki. Bir cok cocuk bu problemi yasiyor. Telasa gerek yok ama dort yas gibi abartili bir donemide bekleme derim. Tedbiri onceden almak en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaştan konuşmaya başladı:) tv yok tabi anne var o kadar :))

      Sil
  6. Saçmadığın andır şuan.Sen iyi bir annesin. Hemen telaşa kapılma. Daha bir yaşında İdil. Baktın durum devam ediyor doktora götürürsün. Televizyondan uzak tut ama mutlaka.Konuşma bozukluklarına sebep oluyor.
    kendini suçlamaktan vazgeç hem. İsteye isteye kalmıyorsun. Mecburiyet farkı var arada. Yoksa eminim hayalin değildir şu durum. Çıkar yol bulabilsen o sümsük herife katlanmak zorunda kalmazdın ama İdil var mecbur kendinden önce onu düşünüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska' m kesinlikle yasakladim karakutuyu. Izletmiyorum. Gerceklik algisini öldürüyor ve idil 1 ayda 6 kelime konustu !

      Sil
  7. Bak yaa niye kendini suçluyorsun? Bak benim annem çalışan bir kadın ben çocukken hep tv de ne kadar cizgi film varsa ezberlemiş biriyim bende geç konuşmuşum hatta konuşmam çok yavaşmış hala taklidimi yaparlar ama şimdi motor gibiyim. Susturana aşk olsun!

    Ama tv izletmeyin çünkü çok fazla dikkat dağınıklığı ve odaklanma zorluğu yaşar ilerde.
    Ve kendini suçlama bunu tekrar ediyorum annem de böyle yapıyor iki kelimesinden biri keşke sana şunu yapsaydım keşke şunu yapmasaydım diye...
    Keşkeleri kenara bırak ve elinden ne geliyorsa onu yap kimse mükemmel anne değil ama fedakâr annedir sende fedakâr bir annesi hemde fazlasıyla. Annelik bir tek yemedim içirdim giymedim giydirdim değil. Bunun çok ötesinde bir annesin sen tek sorun annenin sana yeterince destek çıkmaması ve kocadan yana şansiz olman :/

    Hiç içinde şüphe kalmasın , İdil büyüyünce sana zaten çok iyi bir anne olduğunu söyleyecek arada kavganız olacak senden nefret ediyorum diyecek ama aslında öyle demek istemeyecek o anlık sinirle diyecek 5 dk sonra gelip Özür dileyecek ve seni çok sevdiğini çok iyi bir anne olduğunu söyleyecek...

    Anne olmadığım halde -ki bunun için cook erken- daha şimdiden annelik duygusunu hissediyorum derinden...

    YanıtlaSil
  8. Ben de nefret ediyorum hayattan.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. bu kadar araya sıkışmış bi durumda kim olsa depresyon hisseder. Kendine hakaret etme bi daha duymiyim !! Kolay değil yaşadığın okey ama elle yaptığın bişey değil ki elle apar topar atasın düzelecek elbet. Nefes aldıkça umut var demektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke. Nefes almak yetseydi bebeğim. Düşünsene:))

      Sil
  11. kızım hele bir dur, 1 yaşında kim konuşmuş ki (:

    YanıtlaSil
  12. Özledim seni plaza.
    Cidden özledim.
    Çok çok yazmanı rahat olmanı da özledim.
    Hatun geri gelsin, umarım iyi şeyler vardır. umarım.

    YanıtlaSil
  13. Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

    Cafe Malzemeleri
    Endüstriyel Mutfak
    Etsiz Çiğ Köfte
    Patatesli Börek
    Mercimek Köftesi
    www.biberdolmasi.com

    YanıtlaSil