31 Temmuz 2014 Perşembe

Kadın erkek eşit mi,pardon??

Selam yumurtasını omlet yapıp çürüttüğüm okuyucu
Özlem var mı özlem?

Ha yazdım ha yazacam aha ya yazacaktım derken en sonunda başladım.Kocam izne ayrıldı bayram tatiliyle birlikte.Resmen benim mesai 4e katlandı.Eve bak,İdile bak,kocaya bak derken...Benim kaşlarım olmuş bir Belgrad.

Bunu nerede mi farkettim?İdile kıyafet alırken mağazanın asansörüne bindiğimde.O kadar zamanın yok mu be Plaza mı dedin sen.Evet sen oradaki!
Yemin billah yok!!!

Neyse işte Avşaya tatile gidelim dedik benim herifle.Hani İstanbula yakın,çocukla rezillik çekmeyiz hesabı.Kıytırıktan bir motel ayarladım.Ha bu arada annemde bizimle geliyor.Çünkü biz İdili ona baktırıp aşk tazeleyeceğiz denizde asd. Neyse...1 oda ayarladım 3 kişilik.Hesaplı olalım azıcık dedim,fena mı?
Annem kabul etti ,benim aygıra bunu söylediğimde aygırlığını yaptı gene.

Tatile mi gidiyoruz eziyete mi lan ,burada ekonomik olunur muymuş Plaza demesin mi.Yahu ben her konuda ekonomik olmaya çalışıyordum şimdiye kadar da anladım ki hangi ara bizim adamı Riche Rich sikmiş.
Neyse annem için yeni oda açtırdığımız için +600 daha kaydı anlayacağın.
Annem ''Kızım ben balkonda bile yatarım,siktiret''derken Beyoğlu aygırım ''Tatil ve güzellik için yaşıyoruz,siktiredin''dedi.İkisine de bakakaldım öylece.Lan ne uç fikirlersiniz ,beyninizi sikim dedim içimden.

Valiz hazırlamaya başladığımdaysa polyannayı çağırdım beni sikmesi için.Gelmedi götoş.Bende bütün kötümserlikle başladım valiz başında ''bir şeyim yok''diye ağlamaya.
Aç gözünü 72 kg ım!Ve tüm elbiselerim (hamilelikler dışında) 36-38 beden.Giyecek hiç bir şeyim yok demeyeceğim o zaten yokta ben bikini giyemem,mayomda yok benim.Hiç mayo kadını olmam sanırdım.
Hayat beni aldı,yere çaldı.
Evet klasik türk kadını gibi koca götlü olmuşum!
Ölçtüm 102!!!
Boyum 173 cm yani 190 filan olsam yakışırdı elbet ama şu anda basitce  koca götlüyüm.

Mayo almaya gittik.Anam o fiyatlar ne öyle.Bir karış beze neden 100 kağıt vereceğim pardon derken yolumuz Kom'a düştü. Oradaki kız kocamın kucağındaki İdili severken ben mayolara bakıyordum.
Bu arada dehşet güzel modeller buluyorum ama hiç fiyatlara bakmıyorum.Markaya da bakmıyorum,ya bildiğin marstan mayo beğeniyorum gibi bir şey.Çünkü kulağım beyoğlu aygırıyla kocamda.
Bunlar bildiğin flört ediyorlar ya la dedim bir an.
Dikkati üstüme toplama isteyerek ''Aşkım bak bu model çok iyi ama 40 beden yaa''dedim.Hani dikkatini bana karşı toplaması gerekiyordu ya.Oldu ve şu cümleyi kurdu.
''UMUT DÜNYASI İŞTE''

Yemin ediyorum ki aynen bunu söyledi.Ayy bir fena oldum.Komdaki kız utanıp tezgahın arkasına kaçtı.Toparlamak için elimdekini incelemeye geldi.Arkasından ''Oha o 300 mü 30 mu ''dedi.
O dakikaya kadar elim havada kalmış vaziyette kocama bakarken kafam fiyata indi.
300 TL!

Ben :-Pardon bunun 42 bedeninin olmasını umut ediyorum.Malum umut dünyam çok geniş işte
Satıcı kız: -Bir tane stokta görünüyor hanımefendi,getirmemi ister misiniz
Ben : -Lütfen
Kocam :- Aşkım seneye sana olmayacak bu mayo.O kadar parayı 4 gün için vereceksin ,hatırla.
Sevimli satıcı kız elinde benim modelle yanımıza doğru gelirken hafif sesli şekilde:
-Aaa alma diyorsun yani.Beğenmedin mi?
Kocam :-Bir dene istersen


Denediğimde gördüm ki çok şişmanım . Sıkılmadan çıkan selülitlerim olmuş benim.Mayoya bakamadım o kabinde.Kafamı eğdim,ağlamaklı olarak vücuduma baktım.Belimi hiç bu kadar kalın görmemiştim ben.Yarrak gibi bir fizik afedersin.İğrencim ya,adam heralde satıcı kızla flört eder.

Neyse

Aldım mayoyu.Nasılsa tatil için çalışıyormuşuz falan filan...
Oradan çıktıktan sonra Aygır söylenmeye başladı.Kolu kopmuş İdili tutmaktan,eve gidelim artıkmış,dinlenmek istiyormuş filan...
Yani dedim bak,ne çekiyorum tüm gün.Kadın erkek eşittir ,hayat müşterektir.Bu senin kızınla zaman geçirmen ,benimde bir parça dinlenme zamanı bulmam.
Hööööyyyt dedi.Kadınla erkek eşit değildir.

Ulan cevahirin göbeğinde 7 yıl oturmuş biri bunu söylüyorsa ben inanmıyorum ülkenin modernize olmuş erkek modelinin varlığına.Hepiniz aynı götsünüz demek evlenince!
Tamam aygır dedim,haklısın.Kadın köledir.Seks kölesi,hizmetci vs...Haydi gidelim eve...

Eve geldik.Beyoğlu aygırının sırtına ağda yaptım.O bağardıkca ben kahkaha attım.Ben kahkaha attıkca o küfretti bana.Sonra bulaşıkları yıkadım çünkü benim bulaşık makinem yok. Bu mutfak küçük.Düşünsene buzdolabım bile holde duruyor köylüler gibi.Neyse....
İdile yeni aldığımız şeyleri yıkadım elde.(makinam var!,sadece çocuğumun kıyafetlerini kullandığımız
makinada yıkayamayacak kadar hassas bir anneyim)
Astım İdilin çamaşırlarını,beyazları yıkadım astım.Valiz hazırladım arada İdili emzirip uyutmaları saymıyorum bile.Yatağı düzelttim.İdilin çamaşırlarını filan yerleştirdim.Öff valla ayak tabanlarım ağrıyor.
Saat 02.17 ve ben şimdi gidip,duş alıp,çirkin vücudumu jiletleyeceğim.Aygırda çok yoruldu.Tatilde giyeceği tsörtlerini valize koydu <3
Al sana adalet!!!

Bu arada sizlerden bir süre ayrı kalacağım.Yazılarınızı okuyamadım,döner dönmez yapışırım ;)
Beni özleyin tamam?Ben sizleri okumayı şimdiden özledim valla
Öpüklerim!

30 yorum:

  1. denizde idil caps istiyoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denize sokabilmek mümkün olsaydı iyiydi bebim <3

      Sil
  2. İyi tatiller.Umarım annen de orada idille ilgilenirken sen de biraz kafa dinlersin :)
    Bol bol aşk tazeleyin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dinledim valla ama aşk tazelemek asdf (: annemle aynı odada ne kadar olursa ;)

      Sil
  3. Kadınla erkek arasında eşitlik olmağı apaçık bariz ya, bari madem onca çocuğu 9 ay taşıma olayını doğurma olayını kadınlar çekiyor bari kiloyu erkekler alsaymış :D
    İyi tatiller size ve evet İdil'in denizde fotoğraflarını istiyoruuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denize sokmadım yavrum yaa (: ama size özel bi foto atar plzan elbet ;)

      Sil
  4. Plaza, içimde ki isyankar ev kadınına tercüman olmuşsun..
    Ne mutlu senin aygır tişörtlerini valize koyabilen cinsten..
    Benim ki ona bile özürlü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anacım bunlar evlenince bu hale geliyor ya.Hangi ara oldu böyle anlamadım ki :(

      Sil
  5. Erkekte kafa hep aynı. Çocukları ağlayana kafar deli sever aglayinca anneneye postala.
    Verirsin be kiloları. Iyi yapmissin o mayoyu alarak odesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdf (: mayoyu yırttım bile kiii (: hahahaaaaaaaa!

      Sil
  6. öküzlük baki ne diim. iyi yapmışsın o mayoyu alarak :)
    Adaletini seveyim be dünya diyelim en iyisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 adelet ve dünya mı?hem de ikisi bir arada tek cümlede mi asd :)

      Sil
  7. Iki yılda ancak toparlaniyor vücut. Hatta eşitsizlik yüzünden yani hep çalışmaktan hiç oturamamaktan daha daha zayifliyor adeta eriyorsun merak etme. Iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım eriyecek mi kaşar (: saol tatlım

      Sil
  8. iyi tatillerrr :)
    valla küçücük bez parçasında bi ton para veriyoruz
    kapitalizmin mına koyayım

    YanıtlaSil
  9. tatile gitmeden önce baya stres olmussun tum stresini at e mi :) iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  10. Her şeye rağmen iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  11. Tatil dedin mayo dedin erkek denen öküzu unutturdun bak. Iyi tatiller şeker.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. İdilden caps isteyenlere +1 diyelim öncelikle <3

    Ne eşitliği ya deli misin? Bir de Türkiyede cesarete bak :D
    Kocasını öven kezban gibi görünmeyeyim ama eşim elinden geldiğince işleri eşit tutar, dikkat eder.

    Fakat buna rağmen mesela bayramda köye ziyarete gittik o mecbur ailesindeki alışılageldik düzenin içinde, erkek müsveddesi davarlarla birlikte sohbet etmek, biz kadınlar olarak mutfakta mesai harcamak zorunda kaldık. Bu bile sinir etti beni. Ama onun da suçu yok ne yapsın girip mutfağa baklava mı servis etsin, o kültürde immkansız.

    Sofrayı kaldırdı mutfağa götürdü de erkekler arsında bir patırtı koptu ki sorma "ooo mesut bunlar nasıl hareketler" diye.
    Kısaca : eğitim şart. Böyle gelmiş böyle gider kafası devam ettikçe eşitlik bir rüya olarak kalmaya devam eder.
    Çocuk yapsam bilmiyorum neler olur, ne mutlu hiç o topa girmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o topa girdiğinde önce anne sonra da çok farklı deneyimler yaşayan bir kadın oluyorsun pontişkom!Gir lan o hizaya please!!!

      Sil
  14. kusura bakma kaşarım ama adam haklı; tatile aşk tazelemeye gidiyorsunuz, cümbür cemaat aynı odada mı kalcanız?!...
    umarım bu arada, anne sözü dinleyip verdiği korunmaları da atmışsındır valize. gaza gelip 2. idili yapmadınız demi?... :D

    YanıtlaSil
  15. Zor meseleler valla olabildiğince uzak durmak lazım :)
    Tamam annelik iyi güzel bambaşk bir duygu ama o kilolarda ayrı depresyon sebebi
    İyi tatiller diyecektim ama dönmüşündür sen güzel geçmiştir umarım ;)

    YanıtlaSil