6 Ağustos 2014 Çarşamba

Tatil-dönüşüm-boklanışım

Selam iğnelik sanıp iğnesini koparmaya çalıştığımda kirpiyim ben diye bağırtırdığım okuyucum
Eminim özledin beni

5 günlük arada zebanilerle cehennemde ,pardon yaa  tatildeydim..Avşaya vardığımızda annemin ikinci odası iptaldi. Doldurmuş pezevenkler.Niye doluymuş efendim ,biz sadece bir odalık kaparo atmışız.Götoşluğa gel,biraz daha kaparo lazım dedin de yollamadık mı sanki?
Neyse...Çıktık odaya baktık.Balkonlu,yerler fayanslı ,deniz manzaralı bir oda. Kocam ananla aynı odada yatmam ben balkonda yatacağım dedi.İşin kötüsü bunu annemin yanında söyledi.Neden dedim.Saygı dedi.Kafam karıştı,bunun neresi saygı?Annemde ''iyi edersin evlat,al bunu da kendine çadır yap''diyerek pikesini uzatmasın mı.

Herkes memnun sanırım hayatından diye düşünerek gülümsedim.Pekiyi bütün küfürlerin babası sayarak söyledim.

Bir günlük idare eder yarın farklı otele geçeriz olmazsa dedi benim aygır .Keyfimizi bozamaz lan hiç bir şey ,ona da bir PEKİ patlat dedi iç sesim.Uydum şerefsize !
Hadi bir şeyler yiyelim olduk.Malum deniz yolculuğu acıktırıyor. Önümüze gelen ilk lokantaya atlamayalım,kazıklanmayalım dedik.Fiyatlara baka baka gezmeye başladık.Kendimizce uygun bir yer bulduk ve çöktük.

1 ayvalık tostu,1 döner,1tavuk şiş 3 kola =50 TL nasıl? O kadar da bakındık ya.Yanarım yanarım da arana arana kazıklandığımıza yanarım.Hesap geldiğinde (banka ben olduğumdan) şoka girdim.Hesap doğru mu bir daha bakın dedim garsona dudağımı sarkıta sarkıta.
Gevşek garson bir dakika dedi ve baktı.Yanlış sizin hesap 65 demesin mi. Neee diye bağırdım gayri ihtiyari.Öyle abla yemeseydiniz dedi.Sahibini çağırır mısın dedim,seninle sorun yokta.Bu fiyatlar ne böyle.Çocuk sahibi de benim,yapan da,garsonda demesin mi.Tırnaklarına baktığımda midem dönmeye başlamıştı bile.Terliğimin altı daha temizdir.Hele o dişler.Öyghh aklıma geldikçe midem dönüyor ya neyse...

Kocam bana merhamet edip üzülme filan demeye başladı.Tamam ya ,keyfimi kaçırmayacağım dedim.5 günde esnaflara 1470 lira harcarken hiç üzülmedim.Sikerim.
Avşaya gidecek olan varsa dön kardeşim ,gitme!
Gideceksen alıştırma olarak git nişantaşından pazar malı ürün al.Alıştır bünyeni.Ciğerlerin cayır cayır yanmasın.Ya da oy gözünü.Göz görmeyince gönül katlanır.

Apart sahibi abimle azıcık bir sohbet ettik ,lanet olsun ki son güne denk geldi.
-Abla buranın esnafı geçirebildiğine geçiriyor
-Öyle esnaflık mı olur abicim ya
-Olur ya da olmaz ,yapıyorlar işte mesela eniştenin üstündeki tsörtü buradan almışsınız.Bende de var aynısından.Ne kadara aldınız?
-50 Tl
-Ben 5 liraya aldım,rengi atıyor sakın renklilerle bile atma

Benim yüzümün rengini tahmin edersin.Boğazımdaki kuruluğu biraz ıslatmaya çalışarak yutkundum.Bu yutkunmanın diğer sebebi annemin o tsörtü alırken ki sözleriydi.
-Kızım bunlar bizim pazarda 5 lira,parayı çöpe atıyorsun
-Yok anne o kadar da kazıkcı olamazlar yahu
-Annene değil ,millete güven.

Anneme bakmamaya çalışarak yere indirdiğim gözlerimi sabitledim.Annem cimcik üstüne cimcik çekiyor.Etlerim mosmor oldu.Hiç ama hiç oralı değilim.biliyorum anne söyleyeceklerini.Bırak söyleme yaa.Yanan canım sadece tenimde kalsın.

Neyse...

Benim herifi dedim gibi balkona attık ya,sabaha bir kalkış kalktım ki bildiğin kıyametler kopuyor.Bizim otelin önündeki deniz yukarıya doğru mu kalkıyor,yoksa yağmur mu o aşağı mı iniyor diye muhakeme yaparken soğuk diye kilitediğim balkon kapısı geldi aklıma.Uyku sersemliği günahsızlığı diye bir şey olmalı bence,cidden bilinçsizce,kocamın üstüne kilit vurmuşum ama korkuyorum o kapıyı açmaya işte.Baktım annem -pismillah yıldırımlar bize düşecek,anem o hortum mu ne şezlog uçuyor diyene kadar kapı kilitli kaldı.Kalbim güm diye hopladı o vakit.Ya benim herifte hortumla uçtuysa ya da uçuyorsa?

Açtım kapıyı  aygırııııııırıııım diye bağırarak.Ne var be ne bağırıyorsun diye yattığı yerden cevapladı öküz.Dışarıda kıyametler kopuyor,adam benim bağırmama kızıyor.Mal ya mal.Gir içeri kıyametler kopuyur,salak mısın dedim.Yok girmem,bırak kopsun .Burada ne İdilin ağlama sesi var,ne de cereyan yapacak korkusu. Üfül üfül miss miss hem temiz hava hem de karı zırıltısız ortam demesin mi.
Annem kahkaha attı bu konuşmaya,ardından da oğlum girsene içeri.Sana yıldırım çarparsa benim kıza yazık olur.Zaten 30 yılda zor buldu sen gibi enayi.Bir daha kime yamamayacağız bunu dedi.

Bir ejderha olsaydım o dakika anneme ateş püskürürdüm.Süperman olsaydım gözlerimle annem kıyma olurdu.Allah belamı vermişte insan olmuşum.Şöyle bir bakış atmaya çalıştım anneme.Onuda beceremedim sanırım ki,bana ne bakıyon ,kocana bak diye azar çekti bir de.

Eeh zaten haberlerden uzak kalmaz benim okuyucum.Marmara adasıyla Avşa adası arasında çıkan hortumdan haberdardır ,değil mi?Kaç insan tatile gittiği gün hortuma yakalanıp,aynı gün sağanağı izler. Kaç insan otel deniz manzaralıymış ollleeyyy dedikten sonra o güneş şemşiyeleri götümüze girecek oda mı değiştirsek lan diye yusuflar?
Hani bana inanmayan,bu kadarda şansızlık mı olur atıyor lan bu Plaza diyen varsa kalmasın.Şansızım çölde kutup ayısının sikme ihtimalini başıma getirecek kadar.anla işte...

Dedik İdille ilk tatil.3.gün güneş açtı ucundan.Gidelim ,deniz,evlat,kum,güneş filan yapalım.Benim aygırında 3 gündür ciğerleri dondu balkonda yatmaktan,azıcık iyi gelir.Mutlu olur pezevenk.
İdili suya sokmamızla bir bağırtı.Allahım nasıl bir bağırtıdır o ama.Milleti üstümüze koşturan cinsten.
Ben milleti siklemeyen türdenim bilirsin.Bunlar koştular,ben yok bir şey yhaaa ,denize sokuyoruz 4 aylık bebeğimi diyince başladılar cikslamaya. 4 aylık bebek denize girer miymiş hiç cıx cıx cıx.
Yahu ben onun anasıyım,benden daha mı iyi bileceksin.Herkes bir ağızdan konuşmaya başlayınca ((buna annemde dahil.ben diyorum 4 aylık bebek girmez diye ama bunlar asortik aile filan diyo çevresindekilere))civarımdaki karılara bakarak alın siz büyütün isterseniz,ne haddinize buluyorsunuz milletin bebeği için söze diye köpürdüm.
Bu defada annem cıkslamaya başladı millet lafıma kaçınca.Sen hiç bir yerde tutunamazsın,seni kimse sevmez.
Oldu zaten millete kendimi sevdirmek için yaşıyordum.
((resimde gördüğün insanlar elinde kolayla selfie yapıyolar!!!))
Benim açımdan onların selfiesi ;)

Bu da başka bir selfieleri.Güldün mü? Hıh iyi tamam.

Neyse.Avşayı keşfedeyim bari dedim.Vurdum kendimi dağlara benim adamla. Koruk diye bir içecek keşfettim köylüler satıyordu.Yerli bir içecekmiş.Üzümün olmamışından yapılıyormuş.
Mükemmel bir deneyim varsa oda buydu işte.
Bir de kavunları çok güzel.Mutlaka ye gidersen.
Ya yediğim içtiğim benim olsun da sana ne mi getirdim ?

Güneş getirdim.
Ama yarın gene sağanak var asdfg (:
Al hadi güneşimi utanma ;)
Öpüklerim!


PS:Farkındaysan yarım kaldı azıcık yazı.Çünkü İdil hanım meme coklatmak istiyo.Uyuması lazım.Yarın devam ederim.2 bölüm olsun bu yazı bu 1 olsun.Yarın 2 yi yazim sana da 3ün 1i kalsın asdf şaka şaka.Yarın söz :*
PS2:Ben blogumu cidden özledim,sizi özledim nan
PS3: :P







19 yorum:

  1. Sen bir kurşun falan döktür bu kadar şanssızlık başa bela
    Yinede tatil tatildir Selfieciler komedi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asd gülmekten karnıma sancı girmişti! sizde gülün diye çektim ;))

      Sil
  2. En güzeli sona koyduğun, güneş getirdiğin fotoğraf tabii :)
    Okurken içimden bir sürü geçmiş olsunlar, ay ne iğrençlikler gelmiş başınalar geçti ama resmi gördüm ufkum tutuldu be.

    Hayatımda hiç deniz-kum-güneş dolu bir tatil yapamadım. Bu yaz deniz gördüysem de kumu ve güneşi denize denk getiremedim. Ama bu daha beter be, bulmuşsun da elinden alıyorlar sanki. Gitmeden önce sen de adaya bir kazık atsaymışsın, tıpasını filan çekseymişsin de hepsi suya boğulsaymış be. (Ah hayat çizgifilm olsa, adalara tıpa koysalar, her yer atlantis olsa..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla loretta o tıpa olsaydı benden önce ''bu esnafların kazıklarına sokarım''diyen başka biri çeker,kuruturdu denizi. Bana kalmazdı be yavrum ^^

      Sil
  3. garsona aldırma.terbiyesizin tekiymiş işte.
    fiyatlar da uçukmuş birazcık.ama yapcak bişe yok.geldi geçti bi kere.
    tabi ki millet için yaşamıyoruz.sen rahat takıl. :)
    selfieciler.of bu insanlar ne garip :)
    güneşini aldım.çok tatlıııı :)))

    YanıtlaSil
  4. Güneş harika.. Bayılıyorum senin yazılarına, bu kadar kötü şey bu kadar eğlenceli anlatılır, ikinci bölümü heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Saol Nerminim :* biliyorum ki ikinci yazımın en az bir okuyucusu var.Hah eyvallah ;))

      Sil
  5. ya yazıların bir solukta okunur cinsten :))
    selfieciler ise komedi, ben bile burda çok güldüm seni düşünemiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. (: Kahkahasıyla çocuğunu korkutup annesinden azar işiten bir evebeyn düşün.elindeki boşluğu fırsat bilip size bunu çeken biri :) Düşün işte ;)

    YanıtlaSil
  7. çok güldüm ya. :)) Allah da seni güldürsün. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cicoş,hepimizi birden inşallahh!!

      Sil
  8. Macera dolu Avsa desene :) Canim benim blog adresim bir sorun yüzünden degisti. Ne olur listende yenile http://karaboncuque.blogspot.com Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. aaa ben buraya yorum atmıştım sankii :\
    komiklikler şakalar yazmıstıım

    YanıtlaSil
  10. Bebekler denizden korkuyor, herhalde bu büyüklükte bir suya anlam veremiyorlar.. Altı aylık görünen bir turist bebeği de çığlık atıyordu, tanık oldum geçen hafta. Tatil yörelerinde fiyat sormaya hiiç utanmıyorum. Makul bulmazsam almam, ama genel olarak pahalı sanırım Avşa.
    Güneş çok romantikmiş, tam gün batımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avşa pahalı değil yavru yaa.Kazık kazık.Yani geçirebildiğine geçiriyorlarmış :((
      Biz de 12lik hedef göründük sanırsam :/

      Sil
  11. O milletten nefret ediyorum,her şeye muhalefetler,bilip bilmedikleri her şeye soktukları burunlarını koparasım geliyo .

    YanıtlaSil