7 Ağustos 2014 Perşembe

Tatil-dönüşüm-boklanışım 2

Selam güneşi portakalmışcasına elime alıp ,gözüne verdiğim okuyucum
Özlemediysen de eyvallah

Avşanın ilk 3 günün anlattım zaten hortum,idil,balkon derken geldik 4.güne. İlk defa kuş cıvıltılarıyla uyanıp,balkonda çadır yapıp horlayan kocamın tarafına bakmadan çektim içime oksijeni.Balkonu açık bırakıp aldım İdili kucağıma ,çıktım dışarı.Annemlere kahvaltılık alıp süpriz yapacaktım aklımca.Aklımı sikim.
Git git git git bitmeyen yollar ve olmayan bakkalla 1 saat yürüdüm. Yol ortasında ağlamaya başlayınca İdil ((acıkma ağlaması) çıkardım yol ortasında memeyi ,başladım emzirmeye.
Gelen geçen o memenin dibinden kızıma bakıp utanmadan makas aldılar.Memem var ulan,utanıyorum azıcık hani.Ne diye sevmeye çalışıyorsunuz bebeği hala.Neyse...





PS : +O da Var Buddha  ne işin vardı lol Avşada asdf (: Selamlamadan geçemedim ;)



Meme coklatmalarımız bitince çalan telefonum annemdendi.Kızım sen neredesin,açlıktan öldük biz.Şheyy anne,süpriz yapıp kahvaltılık alacaktım daa.Tamam da neredesin? Ben 1 saatlik yol yaptım daa daha bakkala denk gelmedim anne. Kızım sen mal mısın,apartın arkasında manav da bakkalda vardı.

Hönk!!

Hiç bir şey almadan geriye dönp depar halde yürümeye başladım bu defa.Yolda kaybolmuş bir ingiliz aileye laf anlatmaya çalkışan otel çalışanına denk geldim.Adamlar limanı arıyor,otel çalışanı ana yola çık düz git demek için düt düt düüüüüüüüüüüüüüt diye bağırıyor.Yanaştım acıyarak.
İngiliz kadın neredeyse ağlayacak.Tek söylediği şey ''lost lost omg lost,help me ,help me''kahkahaya boğuldum elimde değil.Kaybolmak,kaybolmak ,aman tanrım kaybolmak diye bana bağırıyor.
Dütleyen abime nereyi tarif edeceksin bana et dedim.Anayolu gösterdi,hemen karşısıymış zaten.



Dümdüz ilerlemeleri gerekiyor.Bunu öğrendiğimde daha fazla gülmeye başladım.Küçük ingiliz velet ''are you moron''dedi.((Sen moron musun))
Eğilip ''What are you''dedim.(Sen nesin))Çocuk öcü görmüş gibi annesinin arkasına sakladı.Annesi yalvaran ses tonuyla yolu sordu biletini gösterdi.Tarif ettiğimde ise sarılıp tanrıya teşekkür etti.

İyi bir şey yaptım diye onurlanacağım sırada annem arayıp ''allahın cezası,nerdesin''dedi.Hayat böyle okuyucu.

Odanın kapısını açtığım anda kocam ve annem yerde ,elleri kakasının üstünde,bir bomba var da patlamasını bekliyorlarmış gibi pozisyonla beni karşıladı.Ne var ne oldu diyecektim ki siyah bir şey kendi kendini çarparak odada uçmaya başladı.Annem bir hamleyle İdili kaptığı gibi ''Kaçın kaçın zehirli kelebek var,kocaman''diyerek İdilin üstyüne yattı.İdil ağlamaya başlarken yere düşen kelebeğe baktım.Küçük bir kırlangıç.

Kuşa doğru giderken kocam bacağımdan tutup gitme,zehirlenirsin dedi. Allahım bunları bana seçerek mi yolluyorsun?Elimi uzattığım anda kaçacak sandığım kuş uçmadan soluk soluğa kendini benim merhametine bıraktı.Yavrum nasıl soluk soluğa kalmış.Avuçlayıp anneme doğru götürerek bundan mı korkuyorsun dediğimde ''yanaşma banaa''diye bir çığlık.Dersin ırzına basıyorlar.Avucumdaki kuşu alıp balkon masasının üstüne bırakır bırakmaz uçtu,gitti.Oysa yapılması gereken şey çok basitmiş.

Demek ki korkular böyle gereksizmiş dedim o an...

Kahvaltıya gelirsek ;Kıytırık bir pastanede kazıklandık.Sınırsız çay yazan yerde çaya bile ekstra ücret aldılar.Neden sınırsız çay yazıyorsunuz dediğimde ise ''çay hep var demek abla o''dediler. Kocamın tam bu noktada nirvanaya ulaştığına emin oldum.''Herşeye takılırsan ohoooo,ömrünü yersin''dedi bana.Bu adamı hangi ara polyanna sikti ayol?Ona pişmişse bana soğumamış mı?

Biraz denize girdikten sonra avşayı keşfedelim olduk.Tam Avşanın dağına tırmandık ki kocama ben ''buralara kadar getirdin,yukarda ne sikim bekliyor bizi''dedim.Bunu söylememle kocişim yukardan aşağı koşmaya başladı.Annem elinde İdille ben onların ardında bakakldık herife.Ne yapıyor lan bu?
Avrupai ruha sahip değilmişim efendim ben.Kefif ruhum yokmuş benim.Avşaya gidip,dağa çıktıktan sonra sorduğum sorunun karşılığı buymuş.

O gece kavga kıyamet koptu bizim odada.Ayrılalım dedik.Yok lan barışalım dedik.Annem siz çocuk musunuz dedi.Bir daha sizinle tatile gelenin dedi.Sonra aygır bize kavun içi dondurma yaptı.Barıştık.

Son gün ise çok boğucuydu.Tüm gün fit karılara bakan koca manzarası izledim.Çocuğu olmuş karılara bakıp kendimle kıyasladım.30 yaş kaosunda mıyım çözmeliyim dedim .Onu dedim bunu dedim şunu dedim tatil bitti.Eve geldim.Karşı komşu kızı Aleynayı duvardan duvara çarparken yazdığım şu satırlara bakıyorum da dinlenmiş miyim yorulmuş muyum çözemiyorum.
Aleynanın ''Anne valla saçımı boyamayacağım''çığlıkları dikkatimi dağıtıyor da olabilir.Neyse...
Plaza Kaşarı döndü.Bakalım,okuyalım siz nasılsınız?
Öpüklerim!



23 yorum:

  1. Bakkal maceran şahaneydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pöfft o sıcakta yanımda olmanı isterdim asd (:

      Sil
  2. Plaza vallahi senin şu İdili'i ısırmak istiyorum nedense. Bu arada şu fit hatunlar sıkıntısı ben de var son yıllarda. Ama boşver asıl fit biziz canım benim. Çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al ısır bebeim <3 bende seni öpükledim!

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ne güsel işte.Hep gülsen keşke (:

      Sil
  4. yazılarını keyifle okuyorum:) yüzümde hep bir gülümse oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devam etsin o gülümseme <3 seviyorum gülümseyen insanları luluşum :)

      Sil
  5. Bahtsız Bedevilik her daim...
    Bazen çölde, bazen Avşada.

    YanıtlaSil
  6. Hatun mu kesti kocan. Bence ümüğü sıkılmalı! :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya amaaaaaaann kesti de gene bana kaldı asd (: sittiret sıkıpta yorulmaya değmez ;)

      Sil
  7. Buddha'dan kurtuluş yok,
    Her yerdeyim!
    Aym lost,
    Aym faund,
    HEEELP!

    YanıtlaSil
  8. yazılarını okurken çok egleniyorum diyeceğim ama başına böyle şeyler gelirken eğlendim demek de abes kaçıyor ama anlatımının hastasıyım :)

    YanıtlaSil
  9. tatil piyasasını pek bilmiyorum ama ucuz olsun derken baya kazıklanmışsınız yazık olmuş geçmiş olsun :/ kendimi kötü hissediyorum anlattıklarına gülünce ama başından geçen felaketlerle bile eğlendiriyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçmalama güldüğünü nereden görücem ben asd (: relax beybi ;))

      Sil
  10. Ah Plazam, ah kadersizim.
    İki yazıya toptan yorum yapıyorum o yüzden bu giriş.

    Aynı müthiş şanstan bende de olduğu için sövmekten yorulma noktasındayım şimdilik.
    Tatile giden herkes yorulur zaten, bir tane dinlenip geleni görmedim. Maksat farklı yerler görmek, farklı hava solumak.
    Güneşini aldım, ben de öperim.

    Irzına basmak nedir ya kahkahalar kahkahalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay Pontim ya.annemin ırzına geçmeleri hoşuma gitmeyince basmayı ben uydurdum :(Napim :))
      Şans yok ki kuzu .Olsun beee neydek,eldekilerle idare kıvamı <3
      öpüğünü aldım mmmhhh oh mis gibi Ponti koktu etraf ;)

      Sil
  11. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil