12 Eylül 2014 Cuma

Kendimce Yaz'a Veda

Selam  iğnesinin pasına tetenoz  ilacı sürdüğüm okuyucu
Özlemişsindir beni

Bugünlerim öylesine yoğun ve acımasız geçiyor ki.Ne kimseyi okuyabiliyorum ne kimseden okunmayı bekleyecek kadar onurluyum inan. Çünkü ben ruhsal bir detokstayım diye bir yalan sıksam yermisin? Yemezsin.Ben yalan söyleyemem ya,detoks metoks değil.Bok gibi bir ruh hali içerisindeyim anla beni yaa.

Yılların yılı Plazalarda sürtmüş kaşarınız şu dört duvarda kendine olan saygısına osbir çekmekte.Ben hangi ara kendime acımasızca bunu yaptım yahu?Hangi ara kendimi türk kadını sendromuna sokupta bıyıkları,kaşları bıraktım.Hangi ara götümün 10.gezegeni oluşturacak kadar büyüdüğünü görmezden gelip aynalara küstüm.Hangi ara belimdeki yağ kütlesini ekvatorum saydım.Ne ara?!

Ben kendime nasıl bu kadar kıymış olabilirim. Düşündüm de tam 2 haftadır dışarıya çıkmıyorum.Alışveriş merkezine gittim gerçi,ruhsal bunalımım geçecekmişcesine 2milyarlık alışveriş yaptım.Gereksiz olan her türlü ıvır zıvırı alıp eve döndüğümde tuvalete kapanıp ağladım.

Canım kocam ,hepsi de çok güzel ama ağlama dedi.Sustum.

artık bu evden bir şeyler yazmayacağım diye kendime söz vermiştim ama dayanamıyorum.Balkonumda akrep gördüm okuyucu.Ya inanmazsın belki ama inandığım tüm değerler üstüne yemin ederim ki gerçek bu. Ne işi var 4.katta akrebin.Ne işi?! Şansımı hagi ara bahtsız bedevilere siktirdim ben !

Taşınıp gitmek istiyorum şu amına qoduğumun çapsız yerinden.Yeter artık bu kadar medeniyetsizlik diyorum ama.Medeni olan yerlerin ev kiralarını gördün mü.Allah şu ev sahiplerine azıcık vicdan nasip etsin ya da bu duruma bir çözüm bulunsun yahu. Kiralık ev fiyatları bodrum katta bile 850den başlıyor.Lan oğlum bu kira bedeli bir kişinin asgari ücreti lan! Bu fiyata bulduğun evde giriş katı.Kendin hesap et okuyucu.İnsanlar bu kadar zengin mi?Ya da açlık sınırına ne kadar az kaldı bu memlekette yahu?

Bu millet ne yiyo,ne içiyo,nasıl yaşıyo anlamış değilim.Annem sen havaisin diyo.Belkide öyleyim ,hadi ben öyleyim o zaman neden sagari ücret 850 Tl!?

Neyse işte 1500 tlyi gözden çıkardık okuyucu.Fulya gibi bir yere taşınacağız.şişli -fulya,hani şu medeni olan.Kocamın maaşının yarısını ev kirasına ödeyeceğiz.Ne yapalım? Bende çalışacağım işte.Belki o zaman azıcık daha rahat şartlar sağlanabilir.Yoksa çok zor durum. Yani Allaha şükür bedbah değiliz ama ne bilim işte yaa.

Öylesine bir yazı işte bu okuduğun.Bu aralar beynimde neden bir şey yapmıyorsun pis kaşar diye söylenen iç sesime karşılık rahatlama olanağı buldum.Bu arada İdil 6.ayına basıyor.ellerinizden öpükler ve diş çıkarıyor.Sanki bana çıkaracak o dişi.O nasıl bir afra tafradır bacı yaa.Neyse bu defalık sıkıcı,boktan,püsürükten bir yazı oldu.

İçimden öyle geldi.
Öpüklerim.

Not:Bana şans dile okuyucum Fulyadan cici bir ev bulalım <3 Bir de ben senin kalbine güveniom ,dua etsen ya bana <3

25 yorum:

  1. Yeni evlenecek bir birey olarak ev bulma telasini taze yasadim dogal olarak. Nasi zor bi surec biliyorum artik malesef. Dilerim en kisa zamanda huzurlu yasayacaginiz bi ev bulursunuz. Dualarimiz pozitif dusuncelerimiz hepsi seninle. Idili dis cikarma salyalarini akittigi yanaklarindan operim. Pusurukten yazi demissin ama bence cok icten olmus.

    YanıtlaSil
  2. Buradan bakınca şu an için işler biraz boka sarmış gibi görünüyor, kabul. Ama unutma, o 10. gezegeni erttiğinde, kaşlarını alıp beline tekrar kavuştuğunda akşam iş dönüşü İdil Hanım'ı yatırdıktan sonra Fulya'daki evinden yazmazsan, 'ay şekerim vakit mi var ki?' ayağına yatarsan ağır söverim. Epey ağır söverim hem de.
    (bkz. efsunlu adamım, verdim reçeteyi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ver reçeteyi. İnşallah buddha'm yaa

      Sil
  3. ay garibiim kıyamam sana :( akrep nedir ya ben kendi evimin balkonunda akrep görsem 400 metre mesafeden üzerine kezzap fırlatırım. Akrep bergen yaparım onu. İdili öpüyorum kocaman. O dişler çıktıktan sonra senin parmaklar bol bol ısırılacak şimdiden haberin olsun. Umarım en kısa zamanda aradığın gibi ciciş bir ev bulursun öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
  4. üzülme bitanem her şey yoluna girer.
    öyle düşünmezsen daha da kötüye gider her şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet olumlama yapmak lazım mavişim,haklısın.

      Sil
  5. Yanlış anlamazsanız Beylikdüzü taraflarını neden tercih etmediğinizi merak ediyorum. Evler yeni insanlar göreceli olarak medeni kiralar uygun sayılır. Tabii ki herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız ya,ay tatlı adsızlarda mı varmış :( Beylikdüzü olmuyor çünkü çok uzak eşimin işine. Bir de ben de işe başlayacağım muhtemelen Beyoğlunda olcak.Ondan yoksa neden olmasın ki.Ama temiz kalbin ve güzel tavsiyen için teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Pediatri stajında olan bir doktor adayı olarak idile takıldı gözüm, artık kendi hazırladığın pürelerle, yaptığın çorbalarla, besin değeri güzel mamalarla tanıştır yavaş yavaş annesi :)
    Diğer açıdan bence sen toparlıcaksın bu durumu Plaza toparladığın yazıları da göreceğiz burda emin ol :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgem akıl yaşta değil bilgidedir :) Ben neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum desem.Kitap okuyorum,6.aydan sonra dio ama hepsinde?

      Sil
    2. Derste 4aydan sonra da başlıyabilirsiniz diyor ama 6.ay içindeysen anne sütüyle beraber hafif hafif onu tanıştır yemeklerle. Örneğin, domates çorbası mi yaptın ona da ılık şekilde ver, ya da patates havuç brokoliyi filan haslayip ezip verebilirsin sadece küçük tavsiyeler :))

      Sil
    3. yesinler senin tavsiyeni.Yemesinler ki İdile kalsın o yesin .Yapıcam mutlak :*

      Sil
  7. Şuan İstanbul'da değilim ama yakın zamanda geleceğim. Ev bakmana bile yardımcı olurum birlikte bakarız. Baak varya benim yanımda gülmeyen insan yoktuur. Neşe kaynağıyım kızım :) sen sıkma canını çözülür bunlar dert değil. Dualarım seninle ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sen ne tatlıymışsın öyle yaa. Çok sevdim seni ben,çok saol bebeim <3
      Not:Kahve bile ısmarlarım ^^

      Sil
    2. Aa yok kahvelet bendennnnn :)

      Sil
    3. niden olmasın kiii!!!

      Sil
  8. ay şu an birsürü kalp yolladım sanaaaa <3 ama bişey diyeyim, onu ev kredisi taksidi gibi ödeyip ev almayı düşünmediniz mi hiç? Akıl vermek gibi olmasın ama :(

    idili de öp bir daha, benim için :) kuzucuukkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünmzmiyiz hiç bbeğimmm!!! Aaa bu arada bir şey miss hanım! neden ekli değilsin arkidiş olarak.bir şey sorcaktım sana ben yaa :))
      PS:LTBG hakkında engin tecrübeler ans. dönersen sevincem :*

      Sil
  9. Ben biraz merakliyim ya :)))
    Minik hatunu acayip merak ettim bi dene foto atsan olmaz mı:)))

    Sen öyle deyince Fulya'da kiraya baktım üç bin bile var oha o nedir ya. Hiç mi utanmaz bu insanlar.
    Not: seni böyle görmeye alışık değilim silkelen toparlan kendine gel. Ayrıca muhabbete kahve katılmıyorsa bile yardıma hazırız izmitten çok sürmez ki oralar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim arkadaşlarım çok sevimliler yaa.Beni güldürmeyi başarıyorsun işte!!!Çoooooooooooook öptüm seni!! Bir gün buluşma etkinliği gibi bir şey yaparsak mutlaka çağırcam <3 sözünü unutma ama :*

      Sil
    2. Hatun yüzümü güldürdün hemde bu saatte :)
      Bakim çoook öpücük iyimiş her daim isterim :p
      Buluşma olayı yeter ki haftasonu olsun 10 gün sonra her haftasonu benim uyarım yani :))
      Söz unutulmaz,hoooop hafızaya alındı yedeklendi. :))))

      Sil
  10. İdille birlikte nice cici aylarınız yıllarınız olsun canım benim :)
    Umarım istediğiniz fiyata gönlünüzce bir ev bulursunuz. Dualarımız seninle, bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 aşkımsın sen benim,neden bu kadar zaman uzaktın ki benden sen??

      Sil