7 Eylül 2014 Pazar

Beni dürtme

Selam kilidine çilingir edasıyla gülümsediğim okuyucu
Beni özledin di mi ;)

Günlerdir adresimi açıp bir şerler yazsam mı diyip,sonra sizin yazdıklarınıza dalıp gidip,yorum yazsam mı diyip ondan da vazgeçip...göz egzersizi yaptım bol bol civanım.
Nasılsın Plaza dersen ,buralar hep aynıııı hep aynı.

Bugünün aksiyonuna geçelim istersen.Aslında farklı bir günde uyanmadık eşimle.Aleynanın kafası bizim yatak tarafındaki duvar gümbür gümbür gümbürlüyordu. Kızcağız öyle bir bağırıp,feryat ediyordu ki annesine,artık tamam dedi eşim.

Çekti bakstırın üstüne mor eşofmanı,çaldı karşı komşunun kapısını.Bilirsin aramız iyi değil.Bilirsin aramız iyi olmamalı karşıdaki kültür mantarıyla.Ama gene bilirsin ki birinin ölümünü izlemek gibi bir şey bu sesler.
Ben ne kadar gitme dediysem de eşime dinletemedim.Sanane dedim hatta bir ara kendimi olayın rehavetine kaptırıp beni terkediyormuşcasına kalçasına yapışıp dizlerimle sürüklendim.

Durdu aygırcık.
-Ne yapıyorsun
O saniye sadece karşı komşuya gideceğini idrak ettim sanırım ama gene de bastırmaktı maksadım ve ''kültürsüz insanlarla muhatap olmanı engellemeye çalışıyorum''dedim.Nasıl,iyi demiş miyim?
''Yazık değil mi o kıza PK''dediğinde azıcık utandım ama ''elbette yazık ama ''diyip tıkandım.Ama o onun annesi diyemedim.Annelik dayak mıdır okuyucu?Terbiye anlayışı nedir? Eğitim böyle bir şey midir?
Neyse.
Otur Aristotales dedim içimdeki yaşlı filozofa.Saldırım aygırı yabana.

İnsanların başına ne gelirse ya meraktan ya y....n gelirmiş <3 Severek y...., merağımaysa tapıyorum işte.Anlayacağın kapının önüne pustum,dinledim ne konuşacaklar diye.
Kapıyı ısrarla çalan aygırdan utanacak olacaklar ki baya bir geç açıldı kapı.Tabi o zamana kadar ben Aleyna öldü mü acaba,kocamı da alıp öldürü mü acaba,ya kapıyı açar açmaz bir şiş okarsa diye 50 senaryo yazdım ki komşu açtı kapıyı.
Kendi kendime hayal kırıklığı yaşadım karşıdaki pigmeyi görünce.Kadın neredeyse fayansla aynı seviye de ,nasıl şişler lan benim yiğidimi.zıplasa ayakparmağı kıllarına tutunur en fazla.Neyse.

Aygır: Kusura bakmayın,çok fazla sesiniz çıkıyor komşu Abla! Kızınızı öldürmeden bakmak istedim
Arkadan bağıran aleyna -Aygır abiiii,kurtar beniiiii

Kapıyı pustuğum yerden sonuna kadar açıp
-Ay aşkım kızı bağlamış galiba,baksana kurtar diyo koş.
Kapıyı ittirip içeri giren kocamın ardından giden komşu pigme,ay o benim kızım farkında mısın.Bu yaptığın haneye tecavüz!
((Ulan hanene tecavüz etse bile birisi tadını çıkar bence,seni kimse şey etmez yoksa bu kılıkla neyse ))
-Sizin yaptığınızda insan hakkına tecavüz.Yıl olmuş 2014 hala banyoya kilitliyorsunuz hı.Aman Allahım Aleyna!!!

Aleyna koşarak bize geldiğinde kaşı açılmış,gözleri morarmış,kolları morarmıştı.Ben kapının ardına gizli gizli pusaraım diye beklerken Aleyna kapıyı öyle bir kaçıp içeri daldı ki ben kapının ardındaki duvara yapıştım.Kapıda burnumu dağıttı,kanamaya başladı foş foş.
Bir şey olmamış gibi kapıyı kapayarak gülümsemeyi deneyerek kanayan burnuma anlam verememiş gibi tıkayarak Aleynaya doğru yürüdüm.Kızcağızın gözleri beni ararken kapı arkasından çıkmam onu bariz bir hayal kırıklığına uğratmış gibiydi.Hani sende mi brütus bakışı vardır ya ha onlardan birini yedim işte.

Bayrampaşada oturmanın verdiği rahatlıkla
-Neden yedin bu sopayı Aleyna cıks cıks yaaa.
-Emre abim beni dürttü diye
-Aman sanki bana dağ başında bir yerde yaşıyoruz aliş yahu.Bir belediye otobüsünde bile kaç defa dürtülüyoruz yani.
-Yok ya PK abla.Facebookta dürttü diye
-Ne diyorsun sennnn!!!!

O kaşın gözün yer değiştirmesinin sebebinin bu olduğunu bizim aygıra ben anlatamadım gülme krizinden.Aleynaysa ağlama krizindeydi.Ben orospu değilim diye . Aygır durumu anlayınca komşuyu çağırdı.Pigme komşu gelmem melmem dedi ama ikilemeden geldi.
-Abi dediğin adam seni nasıl dürter orospu
-Anne valla öyle dürtme değil,o benim hala abim
-Sus sen orospu,mezar taşına dürttüğün abinin adını da yazdırayım mı.Ah ben bugünleri mi görecektim.İstanbula dürtüklü kız mı yetiştirdim.
Anne öyle değil
-Nasıl orospu!

Ben hala gülme krizindeyim.
Vakit akşam tamam.
Nasıl yaa! Onca dayağı! Nasıl yaa!?

Öpüklerim.

20 yorum:

  1. Hoff bu nasıl bir cahilliktir ya. Sen her ne kadar eğlenceli bir dille anlatsan bile şu kızın yaşadıklarını okurken benim içim acıyor açıkçası. Hiç sosyal hizmetlere falan bildirmeyi düşünmediniz mi? O kızı birilerinin kurtarması gerek artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde gay var amk bıktık ya ülke ne hale gelmiş

      Sil
    2. Alışın her yerdeyiz ;)

      Sil
    3. Adsız a bak takılması gereken konu başkayken gitmiş ne yazmış.
      Özgüven eksik demek ;) isminivermekistemeyenokuyucu
      Bizimla deyılsin. ;)
      *bay gay ;Gerci sen cevabı vermişsin sen ama benim de tuzum olsun dedimdi :)

      Sil
    4. Desteğin için teşekkürler :)

      Sil
    5. Rica ederim. her zaman :)

      Sil
    6. ben adsız demiyorum bunlara.Bu ve türevleri götsüz :)
      Zaten ne kadar homofobik varsa kesin yanlısıdır deyip geçiyorum ben.İlgin yoksa sana ne dmi ama arkadaş.Sana ne :)) Pis homofobik götsüz=Adsız :)

      Sil
    7. Arkadaş milletin cinsel ve dini tercihleri beni çüklemez :) Banane der geçerim.

      Sil
  2. Sizin apartman birgün kesin gazetelerin 2.sayfasına düşecek.O kadar fena yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bekliyorum,birlikte bekleyelim <3 Ama ev bulcam hani bu aralar kesinleşti <3 Mecidiyeköye,medeniyetin beşiğine gidicem :))

      Sil
  3. Bay Gay'in dedigine katiliyorum ne kadar üzücü ya :(

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. başakcım :) Doğrudur. ne diyeyim. sen öyle diyorsan..Ama beni okuyanlar samimiyetimi bilir.Neyse...Sen nasıl bilirsen öyledir güzelcem :)

      Sil
  5. Tüm ilginç şeyler senin başına geliyor resmen, gülsem mi ağlasam mı bilemedim. :/ Bu nasıl bir insanlıktır ya bence senin pigmeyi sosyal hizmetler bir dürtsün belki o zaman anlar dürtülmek ne diye! ahh ahhh millet uzaya gider biz hala dürtmelerdeyiz. -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşimle konuştum haticecim ama orada ırzına mı geçerler,süründürürler mi dedi ve fazlasıyla gözümü korkuttu.Gzö görmeyince gönül katlansın,zaten taşınacağım <3

      Sil
  6. facebooktan dürtüldüğü için dayak yiyen kızın dramı -.-
    şaka gibi ya :) dürtüklü kız :D off bu nasıl bir şey ya

    YanıtlaSil
  7. Allah akıl fikir versin ya o kadının pskolojisi bozulmuş manyak hasta ruhlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin :=) Ay ilk defa bir adsız düzgün bir şey yazdı.Şaşırdım valla. Kafa karıştırmaca mı yapyonuz ne la!

      Sil
  8. Ah be güzellik gör bak işte ne hayatlar var. O yüzden bizler şanslıyız dayak yemiyoruz. O kadının eğitilmesi lazım cahil karı ya. Üzüldüm kıza yeminlee. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil